عمومی

واکنش وزیر علوم به احتمال تعویق کنکور و ارشد

به گزارش دیباروز ، دکتر منصور غلامی، وی در مورد احتمال به تعویق انداختن امتحانات بالاتر و سراسری به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: “همه برنامه های ما منوط به تصمیمات کمیسیون ملی مبارزه با فساد است و طبق قانون وظیفه انجام آنها را داریم.

وی افزود: “آزمون های ملی ما فقط زمانی لغو می شود كه ستاد ملی كرونا دستور این روش را صادر كند.” تا سال گذشته احتمال شرکت در کنکور 50٪ بود اما خوشبختانه این آزمون در تاریخ اعلام شده برگزار شد و جای نگرانی نبود.

وزیر علوم یادآور شد: من فکر می کنم امسال نیز اگر فرماندهی ملی ضد کرونا شرطی را برای قطع آزمایشات تعیین نکند ، ما این آزمایشات را به خوبی انجام می دهیم و از سلامت داوطلبان مراقبت خواهیم کرد.

دکتر غلامی تأیید کرد: “امتحانات ما در فواصل و فواصل خاصی برگزار می شود و ما سال گذشته تجربه خوبی در اجرای این امتحانات داریم. ما نگران برگزاری آزمونهای بالاتر و سراسری با خیال راحت نیستیم و امیدواریم که شرایط فراهم نشود. مناسب است تا ستاد کرونا از انجام این معاینات جلوگیری کند.

وزیر علوم اظهار داشت: متأسفانه اوضاع سال گذشته به گونه ای بود كه برخی از داوطلبان آزمونهای مختلف در بعضی از مواقع سال تحت تأثیر جوي قرار گرفتند كه ممكن است واقعی نباشد و تأثیری نداشته باشد ، بنابراین این امر ممكن بود و آنها چنین نكردند. این کار را انجام دهید. مطالعه خوب و دارای مشکلاتی است. امسال داوطلبان باید از این شرایط مراقبت کنند و تحت تأثیر آنها قرار نگیرند و ما تمام تلاش خود را برای مراقبت از سلامتی آنها انجام خواهیم داد

دکمه بازگشت به بالا