چگونه گوگل پلی را بدون فیلتر باز کنیم؟

Google Play یک سرویس بین المللی است که خدمات آن در سراسر جهان استفاده می شود. این مجموعه در سال های اخیر دسترسی برخی از کاربران را به برخی ویژگی ها محدود کرده است. کاربران ایرانی نیز جزو این گروه هستند. در واقع به عنوان یک کاربر ایرانی ممکن است نتوانید از برخی امکانات استفاده کنید یا نرم افزاری را دانلود کنید. در این مقاله در مورد نحوه دور زدن ممنوعیت گوگل پلی صحبت خواهیم کرد. پس تا آخر متن با ما همراه باشید.

چرا باید ممنوعیت گوگل پلی را دور بزنیم؟

شاید از خود بپرسید که چرا ما سعی می کنیم Google Play را لغو ممنوعیت کنیم؟ آیا نمی توانیم از جای دیگری به برنامه های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنیم؟ آیا پلتفرم جایگزینی برای این سرویس نیست؟ در پاسخ به تمامی این سوالات می توان گفت که استفاده از گوگل پلی به دلیل گستردگی خدمات این پلتفرم در سطح جهان و بستر انتشار بسیاری از اپلیکیشن ها که تنها از این طریق در اختیار کاربران قرار می گیرد بسیار ضروری است.

به یاد داشته باشید که گوگل پلی دارای ویژگی های مختلف و نسبتا جامع است که مانع استفاده از چندین برنامه می شود. به عنوان مثال، ممکن است ندانید که می توانید از کتاب و موسیقی در Google Play لذت ببرید! در ضمن اگر گوگل پلی مسدود نباشد به راحتی از این ویژگی ها لذت خواهید برد. شما همچنین می توانید یک برنامه را در گوگل پلی جستجو کنید، اما به دلیل تحریم ها نمی توانید آن را پیدا کنید. با توجه به این شرایط می توان گفت که حذف ممنوعیت از گوگل پلی برای همه ضروری است. برای دانلود برنامه اندروید می توانید از گوگل پلی استفاده نمایید.


چگونه گوگل پلی را دانلود کنیم

نیازی نیست گوگل پلی را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. در واقع این قابلیت به صورت پیش فرض در گوشی های اندرویدی فعال است و برای فعال سازی آن نیازی به اقدام خاصی نیست. برای استفاده از خدمات گوگل پلی، کافیست حساب جیمیل خود را اضافه کنید. پس از ثبت جیمیل در گوشی خود می توانید از این برنامه استفاده کنید. در این شرایط، اگر می خواهید مستقیماً از Google Play دانلود کنید، کافی است برنامه مورد نظر خود را جستجو کرده و پیدا کنید. در نهایت روی دکمه سبز رنگ “Install” کلیک کنید تا برنامه نصب شود.

پس از انجام مراحل بالا می توانید برنامه مورد نظر را مستقیما از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. اگر با جستجو سیستم مورد نظر را پیدا نکردید، اما می دانید که قطعاً در Google Play در دسترس است، باید بدانید که Google Play شما را مسدود می کند. به عبارت دیگر برخی از اپلیکیشن های گوگل پلی به دلیل محدودیت در برخی مناطق مانند ایران قابل نصب نیستند. در چنین شرایطی باید از روش های دیگری استفاده کرد.

ممنوعیت های Google Play را دور بزنید و برنامه های ممنوعه را دانلود کنید

اگر مطمئن هستید که برنامه مورد نظر در Google Play است، اما نمی توانید آن را پیدا کنید، مطمئن شوید که برنامه مورد نظر مسدود شده است. برای دور زدن ممنوعیت گوگل پلی و دانلود چنین برنامه هایی، باید مراحل مختلفی را انجام دهید. اولین قدم برای دانلود برنامه های غیرقانونی استفاده از تغییر دهنده IP یا VPN است. در مرحله بعد، باید به بخش تنظیمات گوشی خود بروید. در این قسمت باید به قسمت «برنامه ها» گوشی مراجعه کنید.

از بین برنامه هایی که بر روی گوشی خود نصب کرده اید، برنامه «پلی استور» را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. صفحه ای مربوط به نرم افزار Google Play باز می شود که حاوی اطلاعاتی است. در این صفحه باید قسمت «ذخیره» را انتخاب کنید. تصاویر زیر این دو استوک زیبا را نشان می دهد.

در صفحه مربوط به ذخیره سازی گوگل پلی میزان حافظه این اپلیکیشن را مشاهده خواهید کرد. این اطلاعات شامل اندازه برنامه، میزان ذخیره سازی و میزان اطلاعات مرتبط با این نرم افزار می باشد. لازم است با کلیک بر روی گزینه «حذف اطلاعات» اطلاعات ذخیره شده توسط این نرم افزار در تلفن همراه خود را حذف کنید.

پس از پاک کردن داده ها، به برنامه Play Store بروید و همان برنامه را جستجو کنید. از آنجایی که اطلاعات قبلی گوگل پلی را از تلفن همراه خود حذف کرده اید، در این صورت برنامه مورد نیاز برای شما نصب خواهد شد. به هر حال با انجام این کار ساده می توانید محدودیت گوگل پلی را دور بزنید. لازم به ذکر است که گاهی ممکن است اطلاعات شما در سایر سرویس های گوگل ذخیره شود، بنابراین توصیه می کنیم که داده ها را از برنامه سرویس گوگل پلی و برنامه گوگل پلی حذف کنید.

دانلود از گوگل پلی به صورت غیر مستقیم

در قسمت بالا توضیح داده ایم که برای دانلود برنامه های مورد تایید باید از چه روشی استفاده کنید تا بتوانید آن ها را دانلود کنید. گاهی اوقات این روش برای برخی افراد جواب نمی دهد. در این مورد توصیه می کنیم از روش های زیر استفاده کنید. به طور کلی، اگر از طریق روش فوق قادر به دریافت نصب کننده نسخه اندروید خود نیستید، می توانید این دو روش را نیز بررسی کنید.

نصب کننده اندروید را از طریق تلگرام دانلود کنید

راه دیگر برای رفع انسداد گوگل پلی دانلود از طریق تلگرام است. می توانید با ارسال به apkdl_bot@ برنامه مورد نظر را دانلود کنید. توجه داشته باشید که دانلود مستقیم از گوگل پلی بهترین راه برای دریافت اپلیکیشن مورد علاقه شماست، زیرا این نرم افزار مستقیما بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب شده و نسخه آن برای گوشی شما مناسب است. اگر روش های مستقیم جواب نداد می توانید از این روش استفاده کنید.

فایل نصب اندروید را روی کامپیوتر دانلود کنید

با یک کامپیوتر، ممکن است بتوانید ممنوعیت Google Play را دور بزنید برای این کار، می توانید از سایت “Apk Dowloader” استفاده کنید و با تغییر IP از طریق گوگل به نسخه وب گوگل پلی دسترسی پیدا کنید. دانلود گوگل پلی برای اندروید . عموما در محیط وب با تغییر آی پی به راحتی می توانید درخواست دانلود نرم افزار را در گوگل پلی ثبت کنید تا به محض اتصال گوشی به اینترنت، دانلود روی گوشی انجام شود. در این صورت حساب کاربری جیمیل شما باید روی دسکتاپ و موبایل یکسان باشد. همچنین ممکن است به یک VPN روی گوشی خود نیاز داشته باشید.

اگر می خواهید از سایت Apk Downloader برای دور زدن ممنوعیت گوگل پلی استفاده کنید، می توانید لینک دانلود نرم افزار از گوگل را در این صفحه وارد کنید. سپس دکمه دانلود را فشار دهید تا نرم افزار مورد نظر دانلود شود. در نهایت باید نسخه دانلود شده را به موبایل خود انتقال داده و نصب کنید. با این روش به راحتی می توانید برنامه مورد نظر را پیدا کنید.

دکمه بازگشت به بالا