اجتماعی

گورستان یا بیمارستان؟ – دیباروز

دیباروز / بوشهر ما برای تعطیلات در خانه نماندیم زیرا بیماری کرون و تعداد مرگ و میرها افزایش یافت. شاید روزها پس از نفوذ ویروس در تمام روابط و لحظات زندگی ما ، ما هنوز نمی خواهیم باور کنیم که Covid 19 چقدر کشنده و خطرناک است …

در حالی که روز گذشته بیش از 10 هزار بیمار بیماری بیماری کرونا قلب در کشور شناسایی شدند و نزدیک به 4000 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شدند ، اما همه این اخبار و تلخی مرگ های ناشی از تاج گذاری که هر روز شاهد آن هستیم همچنان در حال از بین رفتن است. و ما بازدیدها ، سفرها ، سفرها و مهمانی های خود را ادامه می دهیم تا در میان تاریکی عزاداری و تلخی اخبار ناخوشایند ، مانند سال گذشته ، روزهای بهار آوریل و مه سال جدید را به پایان برسانیم.

طبق شرایط ، وزارت بهداشت 32 شهر با رنگ قرمز ، 85 شهر با نارنجی ، 272 شهر با زرد و 59 شهر با آبی تعیین کرده است. ستاد ملی کرونا همچنین مصوبات سفر “از” و “به” را تصویب کرده است. . “شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شده است ، اما در شهرها و روستاهای مناطق مختلف کشور ، هنوز مسافران رفت و آمد می کنند ، شهرهایی با لکه های آبی و زرد و زرد نارنجی و قرمز می شوند و هیچ کس به شهر بعدی فکر نمی کند. موج …

بلندگو وزارت بهداشت با اشاره به افزایش تعداد شهرهای تاج قرمز و نارنجی گفت: “مسافرت ، قاعدگی ، عدم استفاده از ماسک و … از عوامل مهم افزایش تعداد مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا قلب است.” به گفته لری سیماسادات “علاوه بر جنوب ، غرب و مرکز کشور ، شهرهای شمال و شرق کشور نیز تحت تأثیر افزایش تعداد بیماران قرار دارند. دوره خانواده. عدم استفاده از ماسک در خارج ، عروسی ، عزاداری و سایر مجالس به خصوص در داخل خانه و غذا خوردن. “اتوبوس ها و قطارها از مهمترین عوامل افزایش تعداد افراد مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب هستند.”

نوروز 1400 و اعیاد خود را در حالی سپری کرد که پارک ها ، باغ ها ، خیابان ها ، مغازه ها ، جاده ها ، سالن ها ، پارک ها و خانه ها البته میزبان مسافران ، گردشگران و میهمانان از دور و نزدیک بودند. سفرها به داخل و خارج از شهر ادامه داشت و مهمتر از همه ، عروسی و خوابگاه هایی که گاهی اوقات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شد ، پس از مرگ یک یا چند نفر از کشته شدگان و حداقل ده ها مجروح انجام شد.

حتی اعلام بحران ، تجدید حیات تاج ، هشدارها و هشدارهای موج بعدی تاج بعدی به روشی خطرناک تر و خطرناک تر ، حتی شایعات و چهل کلاغ در مورد خطرات ویروس ، و آمار جعلی مرگ نمی تواند مردم را تحت نظارت قرار داده و از سلامتی آنها محافظت کند.

و سرنوشت بسیاری از افراد آلوده به ویروس کرونا ، که اغلب در اجتماعات و جشن ها شرکت می کنند ، یا یک قبرستان است یا یک بیمارستان … که سرنوشت بسیاری از ما است ، با وجود دانش و هشدارهای خود ، ما آن را برای خود انتخاب می کنیم !

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا