برترین های کسب و کارعمومی

گیربکس پژو چند لیتر واسکازین میگیرد

در این صفحه به تمامی حجم روغن موتور های مناسب پژو 405 GLX و تمامی روغن ها شامل روغن گیربکس، هیدرولیک، ترمز و ضدیخ و فیلتر هایی که برای خودرو پژو 405 مناسب است میپردازیم. پراید ساخت کشور فرانسه است که در ایران توسط شرکت ایرانخودرو مونتاژ شده است. این …در این صفحه به تمامی حجم های مناسب پژو 405 GLX و تمامی روغن ها شامل روغن گیربکس، هیدرولیک، ترمز و ضدیخ و فیلتر هایی که برای خودرو پژو 405 مناسب است و فروش گیربکس اتوماتیک در تهران میپردازیم.

How many liters does the Peugeot gearbox take

پراید ساخت کشور فرانسه است که در ایران توسط شرکت مونتاژ شده است. این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپ با حجم موتور 1761 سی سی تنفس طبیعی استفاده میکند. این خودرو جهت انتقال نیرو از دیفرانسیل جلو استفاده میکند. حداکثر قدرتی که توسط این پیشرانه تولید میشود 97 اسب بخار در 6000 دور میباشد.

همچنین این خودرو توانایی تولید 153 نیوتون متر گشتاور در 3500 دور را دارد. این خودرو از یک گیربکس 5 دنده دستی استفاده میکند. با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شد و تکنولوژی ساخت این خودرو کارشناسان فروشگاه آنلاین گیر بکس مواردی که برای این خودرو مناسب است را گردآوری کرده. و برای سهولت در خرید در یک صفحه به شما نمایش داده میشود.

مواردی که در سرویس دوره ای این خودرو باید به آن توجه شود:

  • روغن گیربکس پژو 405 GLX میبایست 2 لیتر با درجه گرانروی 85w90(تابستانه) یا 75w80(زمستانه) (با توجه به دمای محل سکونت) باید هر 30000 کیلومتر تعویض شود
  • حجم روغن موتور پژو 405 GLX 4.5 لیتر با تعویض فیلتر با درجه گرانروی 20W50 با درجه کیفی SL یا SJ و تولید شده به صورت معدنی میباست هر 8000 کیلومتر تعویض شود
  • فیلتر روغن پژو 405 GLX و فیلتر هوا پژو 405 GLX میبایست در هر سرویس دوره ای تعویض گردد
  • فیلتر کابین پژو 405 GLX میباست در هر فصل تعویض گردد
  • فیلتر بنزین پژو 405 GLX میباست زیر نظر مکانیک و با توصیه مکانیک تعویض گردد
  • روغن ترمز پژو 405 GLX زرد رنگ میباشد و باید هر 50000 کیلومتر تعویض گردد
  • روغن هیدرولیک فرمان پژو 405 GLX هر 50000 کیلومتر تعویض گردد
  • ضدیخ پژو 405 GLX سبز رنگ و حجم 6 لیتر هر دوسال یک بار باید تعویض گردد

فروشگاه اینترنتی آنلاین گیر بکس مفتخر است اعلام نماید. برای اولین بار در ایران روغن موتور پس از عبور از شرایط بسیار سختگیرانه کنترل کیفیت توسط این فروشگاه به صورت آنلاین و ارسال به سراسر ایران عرضه میگردد. اصالت کالا ذکر شده با ضمانت فروشگاه اینترنتی آنلاین گیر بکس  پس از انجام آزمایشات مختلف توسط آزمایشگاه معتبر شرکت نفت. اختصاصا برای فروشگاه آنلاین گیر بکس ، تایید و توسط سامانه حمل فروشگاه آنلاین گیر بکس به انبار محصولات منتقل گردیده است. با ارسال نظرات خود ما را در این راه یاری نمایید.

در این صفحه به تمامی حجم روغن گیربکس و روغن موتور های مناسب پژو پارس TU5 و تمامی روغن ها شامل روغن گیربکس، هیدرولیک، ترمز و ضدیخ و فیلتر هایی که برای خودرو پژو پارس TU5 مناسب است میپردازیم. پژو پارس TU5 ساخت کشور فرانسه است که در ایران توسط …

در این صفحه به تمامی حجم روغن گیربکس و های مناسب پژو پارس TU5 و تمامی روغن ها شامل روغن گیربکس، هیدرولیک، ترمز و ضدیخ و فیلتر هایی که برای خودرو پژو پارس TU5 مناسب است میپردازیم. پژو پارس TU5 ساخت کشور فرانسه است که در ایران توسط شرکت مونتاژ شده است. این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1587 سی سی تنفس طبیعی استفاده میکند. این خودرو جهت انتقال نیرو از دیفرانسیل جلو استفاده میکند. حداکثر قدرتی که توسط این پیشرانه تولید میشود 110 اسب بخار در 5800 دور میباشد. همچنین این خودرو توانایی تولید 142 نیوتون متر گشتاور در 4000 دور را دارد. این خودرو از یک گیربکس 5 دنده دستی استفاده میکند. با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شد و تکنولوژی ساخت. این خودرو کارشناسان فروشگاه آنلاین گیر بکس مواردی که برای این خودرو مناسب است را گردآوری کرده. و برای سهولت در خرید در یک صفحه به شما نمایش داده میشود.

مواردی که در سرویس دوره ای این خودرو باید به آن توجه شود:

  • حجم روغن گیربکس پژو پارس TU5 میبایست 2 لیتر با درجه گرانروی 85w90(تابستانه) یا 75w80(زمستانه) (با توجه به دمای محل سکونت) باید هر 30000 کیلومتر تعویض شود
  • روغن موتور پژو پارس TU5 حجم 4 لیتر با تعویض فیلتر با درجه گرانروی 10W40 با درجه کیفی SM یا SN و تولید شده به صورت نیمه سینتتیک و تمام سینتتیک میبایست هر 8000 کیلومتر تعویض شود
  • فیلتر روغن پژو پارس TU5 و فیلتر هوا پژو پارس TU5 میبایست در هر سرویس دوره ای تعویض گردد
  • فیلتر کابین پژو پارس TU5 میبایست در هر فصل تعویض گردد
  • فیلتر بنزین پژو پارس TU5 میبایست زیر نظر مکانیک و با توصیه مکانیک تعویض گردد
  • روغن ترمز پژو پارس TU5 آبی رنگ میباشد و باید هر 50000 کیلومتر تعویض گردد
  • روغن هیدرولیک فرمان پژو پارس TU5 هر 50000 کیلومتر تعویض گردد
  • ضدیخ پژو پارس TU5 سبز رنگ و حجم 6 لیتر هر دوسال یک بار باید تعویض گردد

فروشگاه اینترنتی آنلاین گیر بکس مفتخر است اعلام نماید. برای اولین بار در ایران روغن موتور پس از عبور از شرایط بسیار سختگیرانه کنترل کیفیت توسط این فروشگاه به صورت آنلاین و ارسال به پژو ۴۰۵ یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین خودروها در کشور می باشد. این خودرو در سال های اولیه تولید در کشورهای اروپایی به عنوان برترین خودرو منصوب شد. پژو ۴۰۵ در ایران نیز با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و فروش بالایی داشت که شما  اگز قصد خرید دارید میتوانید قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس tu5 از طریق صفحه ما با خبر بشید.

از ویژگی های مهم این خودرو می توان به ایمنی بالاتر نسبت به خودروی پراید در تصادفات و سهولت در تعمیر و تأمین قطعات اشاره کرد.

این خودرو در مدل های مختلفی با عناوین پژو 405 GLX، GLX 2000 و GLI تولید شده است. لازم به ذکر است که پژو 405 GLX از نوع گازسوز و بنزینی تولید شده است. مدل های اولیه این خودرو دارای حجم موتور 2000 سی سی بود که تولید آن متوقف شد و از آن پس پژو 405 با حجم موتور 1800 سی سی روانه بازار شد.

روغن موتور مناسب پژو 405 :

در دفترچه راهنمای این خودرو، روغن موتوری با و توصیه شده است. لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که در فصول سرد و مناطق سردسیر کشور می توان از گرید 10w40 نیز استفاده کرد و طبق گفته مصرف کنندگان مشکلی به وجود نخواهد آمد. اما بهتر است طبق توصیه های سازنده خودرو عمل کرد.

حجم روغن موتور پژو 405 :

در خودرو های پژو 405 GLX و GLI با تعویض فیلتر به 4.75 لیتر روغن و بدون تعویض فیلتر به 4.25 لیتر نیاز است.
در خودروی پژو 405 2000 با تعویض فیلتر به 4.8 لیتر روغن و بدون تعویض فیلتر به 4.3 لیتر روغن موتور نیاز است.
با توجه به توضیحات بالا، برای این خودرو باید یک روغن موتور ۵ لیتری تهیه کرد. در صورت عدم دسترسی به روغن ۵ لیتری می توان یک روغن ۴ لیتری و یک روغن ۱ لیتری خریداری کرد.

نکته: برای این خودرو یک روغن موتور بر پایه روغن نیمه سینتتیک مناسب است. اما برای روانکاری بهتر قطعات می توان از روغن های تمام سینتتیک نیز استفاده کرد.

روغن دنده مناسب برای خودروی پژو 405 :

با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه می توان از گریدهای مختلف روغن دنده استفاده کرد. اما توصیه می شود طبق روال گذشته به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه شود. در دفترچه راهنمای خودروی پژو 405 روغن دنده با گرید 75W80 و سطح کیفی GL-5 توصیه شده است.

حجم روغن دنده برای پژو 405 :

گیربکس پژو 405 به 2.5 لیتر روغن نیاز دارد. به همین دلیل می توان از یک روغن 2.5 لیتری یا سه عدد روغن یک لیتری استفاده کرد.

نکته:همه ما امکان دارد در حین رانندگی وسط راه به مشکل بر بخوریم که در این زمان همه دوست داریم ماشین خود را جایی ببریم که هم مطمئن باشد و هم متخصصان ماهری داشته باشد که تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران در لحظه و هر زمان در کنار شماست.

 

دکمه بازگشت به بالا