۲۲ ویژگی اختلاسگر فرهنگی – دیباروز

۲۲ ویژگی اختلاسگر فرهنگی - خبرآنلاین

به گفته بسیاری از اندیشمندان عدالت خواه ، خطر این گروه از اختلاس گران بیشتر از کسانی است که از نظر اقتصادی جیب مردم را خالی می کنند زیرا این افراد “مزایای” زیادی دارند ، اما آسیب نامحسوس آنها بسیار بیشتر است. در واقع ، زمینه هر نوع سرقت اموال دیگران در واقع در حوزه “فرهنگ” رخ می دهد. شناسایی آنها کار آسانی نیست ، با این حال ، مطالعه دقیق عملکرد ، اقدامات و شرایط آنها طی سالها مختصاتی را که می تواند به صورت کتاب ارائه شود فراهم می کند ، اما نکات مشترک:

1- انحصارات و وندک فراگیرند. به نظر می رسد آنها عاشق فرهنگ هستند ، اما در واقع سودآور هستند.
2- آنها اصول آداب و آداب و آراستگی ، خوش پوش و مودبانه را بیان می کنند و اغلب دیدگاه عاقلانه ای نسبت به دیگران دارند.
3- “مدیریت” را دوست دارند. نه دانش مدیریت و تجربه بزرگان علوم مدیریت ، فقط دفتر مدیریت با عوارض جانبی آن مانند: صندلی چرخدار ، دبیر ، پیشخدمت و غیره
4 – همه جا هستند. گاهی مدیر کل یک نهاد بین المللی است ، گاهی رئیس یک نهاد فرهنگی است ، گاهی تحت عنوان یک نشریه یا یک گروه اطلاعاتی ، در مقطعی در کسوت یک دانشمند خبره …
5- آنها دهه ها همیشه رئیس جمهور بوده اند. همیشه شکایت کنید: آقا! آنها ما را رها نمی کنند .. ما چاره ای جز خدمت نداریم ..
6. به حدی که دائماً خرد و توهین شوند. آنها رئیس جمهور را گرامی می دارند و او را می پرستند. اجازه ندهید گرد و غبار روی میز آنها بنشیند.
If- اگر گواهینامه و پلاک می خواهید همه در جلوی اتاق آویزان هستند و صورتشان آویزان است.
8- آنها از گلایه های گروه فرهنگ شکایت دارند و بودجه تحقیقات محدود است. و آنها آمار و جداول كلی را از كشورهای دیگر ارائه می دهند تا ثابت كنند كه ما از نظر بودجه چقدر عقب هستیم.
9. معمولاً چندین موقعیت تحقیقاتی با هم دارند و در چندین دانشگاه نیز تدریس می کنند. در یک یا دو مجله تحقیقاتی ، آنها یا ویراستار یا مدیر کل هستند. بدون اینکه در طول سال کتابهای زیادی را با دقت بخوانید.
10- آنها به شدت از حضور فعال نخبگان جوان و چهره های جدید پرهیز می کنند ، مگر اینکه مطمئن باشند هیچ مانعی در حمایت یا ارتقا و ریاست وجود ندارد.
11. آنها سعی می کنند در بالاترین سطح نظارت باشند ، به طوری که فقط دیگران را کنترل می کنند و هیچ کس نمی تواند بر آنها نظارت کند.
12- در جلسات تصمیم گیری ، مثلاً برای دادن امتیاز به یک استاد یا کتاب یا موافقت با برنامه ، آنها معمولاً چیزی نمی گویند ، فقط با عطسه و سرفه یا بالا کشیدن ابرو ، به مقصد می رسند.
13. آنها یک سال پیش قصد داشتند قانون جدیدی را تنظیم کنند ، زمانی که دوره نمایندگی آنها به پایان خود نزدیک می شد.
14. آنها مانند دیپلمات های باتجربه صحبت می کنند ، با تانی حساب می کنند و می شمارند ، بنابراین مخاطب باید حدس بزند منظور گوینده چیست. اگر کسی بخواهد تأیید کند ، بلافاصله می گوید: دقیقاً برعکس!
15- هدف اصلی استفاده کامل از امکانات و امکانات مانی تحت نظارت آنها است. تا آنجا که ممکن است ، آنها از افراد معتبر و متخصصان سطح پایین برای تبلیغ و تبلیغ برنامه های شخصی استفاده می کنند.
16- آنها دائماً در حال مشورت و صحبت در مورد افراد با نفوذ هستند تا موقعیت فعلی خود را حفظ کنند یا مدیریت عالی را بپذیرند ، اما در ظاهر آنها طوری رفتار می کنند که گویی قرار است تکالیف خود را انجام دهند.
17- از تجارت آنها ، اگر نگوییم همه ، مشخص است که بیشتر آنها به طور مستقیم یا غیرمستقیم با مکانی که مسئولیت آن را دارند ارتباط دارند.
18- از آنجا که آنها کار مهمی یا برنامه خلاقانه انجام نمی دهند ، همیشه رئیس هستند و کارهای منظمی را انجام می دهند
هوا گرم است و آنها مقررات را برای جلوگیری از هرگونه تغییر و نوآوری حفظ می کنند.
19- آنها نظرات خبرگان را خلاصه می کنند و آنها را به مافوق خود ارائه می دهند ، گویی که آنها خالق آنها هستند.
20- در مکاتبات و جلسات ، عناوین و افتخارات باید ذکر شود ، به عنوان مثال ، اگر عنوان “دکتر” به اشتباه حذف شود ، این یک توهین بزرگ محسوب می شود ، اما هیچ کس نمی داند کی ، کجا و با چه درجه ای کسب کرده است. در حال بودن است
21. دستیابی به آن دشوار است. دفتر بزرگ و بلند معمولاً توسط نیروهای دانش آموز محاصره می شود ، گرچه اغلب اوقات بیکار است و وانمود می کند که برای ماهها اصلاً فرصتی نداشته است.
22- با علم به اینكه سو that استفاده كننده فرهنگی به رسمیت شناخته نشده و به رسمیت شناخته نشده است ، نه تنها به نگرانی ادامه می دهد ، بلكه منابع انسانی ، معنوی و مالی سازمان را نیز برای مدت طولانی به سود خود مصادره می كند.

نکته اصلی. او می داند که چگونه از نظرات ، برنامه ها و ایده های همکارانش در سازمان تحت رهبری خود به گونه ای استفاده کند که دائماً رزومه خود را تغذیه کند و هیچ اتفاقی نیفتد.

دکمه بازگشت به بالا