تجلیل از دست اندرکاران کشف اموال صندوق امانات بانک ملی

بانک ملی |صندوق

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاورد پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان بانک ملی، این سرقت پیچیده و حرفه ای، یک کارنامه تاریخی است که باید در تاریخ ماندگار شود. برای این سرزمین و تاریخ پلیس کشور مانند دیگر دستاوردها.

به گزارش دیباروز، سردار «حسین اشتری» در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کشف دارایی های صندوق امانات بانک ملی در تالار کوثر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، اظهار داشت: به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره). ) و ارواح. به شهدای انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس درود و رحمت بر مدافعان آستان و حریم نظم و امنیت و آرزوی طول عمر با سلامتی و امنیت برای فرمانده محترم کل قوا . مقام معظم رهبری “مدزل عالی”.

وی با بیان اینکه از خدمات همکاران عزیز و اصحاب رسانه که همیشه دوست و دستیار پلیس هستند استقبال می کنم. وی افزود: امروز توانمندی های جمهوری اسلامی ایران فراوان و بسیار مهیب است و اقدامات بزرگی انجام شده است. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا آنجا برداشته شده است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به اقدامات کلان و موثر برای پیشرفت و ترقی کشور گفت: تحریم ها، تهدیدها و نزاع های پیش آمده و فعالیت عوامل تاثیرگذار که همواره در تلاش هستند را در نظر بگیرید. تغییر دادن. مسیر نظام اسلامی اما به فضل و عنایت خداوند متعال، رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری «مظلاء العلی» و هوشیاری مردم و حمایت آنان از نظام و ولایت، توطئه هاست. دشمنان همیشه خنثی شده اند و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است.

اشتری به لزوم بازنگری در تمامی اتفاقات از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و گفت: لطف و عنایت خداوند همواره پشتیبان فرزندان عزیز ایران اسلامی بوده است. همه ما باید امروز به توانمندی ها و توانمندی های کشور افتخار کنیم و در یک کلام باید به گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی افتخار کنیم و به آینده ایران اسلامی امیدوار باشیم.

و این افسر برجسته نیروی انتظامی تائید کرد: در هر صحنه، توطئه یا فتنه ای که علیه نظام اسلامی شکل می گرفت، جنگ بر ما تحمیل می شد و هر جا مردم و مسئولان پشت سر رهبری بودند و در میدان حضور داشتند، موفق شدیم. رمز پیروزی و موفقیت، اطاعت محض و اطاعت از مقام ولی فقیه «مدظله العالی» است.

اشتری در ادامه با اشاره به نقش نیروی انتظامی در کشور از زمان انقلاب اسلامی تا کنون خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کشور در خنثی کردن دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در هر زمان و سوء استفاده کنندگان از نظام تبحر داشته است. ، و این نقش موثر را ایفا کرد. در دهه شصت در دوران دفاع مقدس، آن را در تامین امنیت شهرها، مرزها و… می بینیم و نقش آفرینی ادامه دارد.

وی افزود: در دهه شصت قرن گذشته نیروی انتظامی کشور نقش ویژه ای در مقابله با گروهک منافقین، مارکسیست ها و معلولان این انقلاب و نظام اسلامی ایفا کردند و این کارآمدی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به نقش موثر و اقدامات ممتاز نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت گفت: الحمدلله و مصالحه او، رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا مظل‌العلی و تلاش‌های صورت گرفته در نیروی پلیس مجاهد، نیروی پلیس در کشور در سال های اخیر بهبود یافته است و اقدامات برجسته ای برای تامین نظم و امنیت صورت گرفته است.

اشتری با اشاره به اینکه دستاوردهای پلیس برای مردم مایه دلگرمی و امیدواری است، خاطرنشان کرد: نظرسنجی ها و بررسی های بیرونی برخی دستگاه های مسئول حکایت از افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی پلیس دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به رشد طرح دستاوردهای پلیسی در سال های اخیر گفت: مردم همواره قدردان خدمتگزاران خود هستند و از کسانی که ایثارگرانه خدمت می کنند قدردانی می کنند.

اشتری خطاب به نیروهای پلیس گفت: شما عزیزان همیشه در میدان، کف خیابان، در جشن های مختلف و در موقعیت ها و موقعیت های مختلف برای خدمت به مردم و ایفای نقش حضور دارید و مردم این تلاش و فداکاری را می بینند. شما و آنها قدردان آن هستید.

این افسر ارشد نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس مورد اعتماد و اعتماد مردم است، گفت: مردم قدرشناس ما همواره در مقاطع مختلف نسبت به پلیس عشق و محبت نشان می دهند و این برای ما مهم است. جلب رضایت خداوند، پیروی از منویات مقام معظم رهبری «ظل الله تعالی» و خدمت به مردم اولویت اول نیروی انتظامی است.

اشتری گفت: مردم ایران اسلامی بهترین مردم و شایسته بالاترین خدمت هستند. و تقدیم شهدای زیادی در عرصه برقراری نظم و امنیت موید این ادعاست که از وظایف خود کوتاهی نمی کنیم.

14 هزار شهید در راه امنیت

وی تقدیم قریب به 14 هزار شهید در راستای برقراری نظم و امنیت را گواه این ادعا دانست که جان خود را فدای امنیت می کنیم، گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال محافظت می کند. ناموس مردم و امنیت و آرامش جامعه.. او با تمام توان در میدان است.. و امنیت خط قرمز پلیس است.. و اجازه نمی دهیم کسی حقوق مردم را زیر پا بگذارد.

اشتری تاکید کرد: سیاست کلی و راهبرد اساسی پلیس برگرفته از عملکرد هوشمندانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه پلیس امروز مجهز به دستگاه های مدرن، هوشمند و کارآمد است، ادامه داد: همکاران من با انگیزه، ایمان و عشق به مردم در برقراری نظم و امنیت نقش دارند و وجود ندارد. کمبود توسعه امنیت عمومی” ما این کار را نمی کنیم

اشتری تاکید کرد: امروز بزرگترین چیزی که پلیس دارد عنایت و اعتمادی است که مقام معظم رهبری به سربازان و فرزندانشان در نیروی انتظامی دارند و این لطف و عنایت را نسبت به آنان ابراز و اعلام کرده اند. . سربازان در زمان های مختلف

وی با اشاره به اینکه پلیس در کمتر از 48 ساعت سارقان صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی را شناسایی و دستگیر کرد، گفت: یکی از اقدامات واضح، قابل تقدیر و موثر پلیس کشف سرقت ملی است. صندوق امانات بانکی در کمترین زمان.

عملیات سامان الحجج (علیه السلام) و دستگیری سارقان گاوصندوق

سردار اشتری با بررسی روند پیگیری این پرونده و تشکیل تیم کاری تخصصی برای کشف سرقت ها گفت: در دهه کرامت و در آستانه ولادت آقا امام رضا (علیه السلام) بود. این کشف بزرگ در کمتر از 48 ساعت در عملیات سمعن الحجج (علیه السلام) به پایان رسید و سارقان حرفه ای این مجموعه به دام دزدی افتادند.

وی افزود: اگرچه این سرقت پیچیده بود و سارقان حرفه ای بودند، اما عملکرد پلیس نشان داد که کارآگاهان با تجربه ما چندین پله ترقی می کنند و حرفه ای تر هستند و این دستاورد پلیس مورد قدردانی همه مردم و مسئولان است. کشف کردن

اشتری تاکید کرد: پلیس هر چه بیشتر روی یک پرونده تمرکز کند، می تواند به موفقیت و دستاورد بزرگی دست یابد. این دستاورد بزرگ و کشف این سرقت حرفه ای و پیچیده در کوتاه ترین زمان برای کل کشور افتخار و افتخار است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به بیانات معظم له فرمانده معظم کل قوا در دیدار با حاضران در اجلاسیه شهدای جامعه عشایری کشور گفت: مقام معظم رهبری بیانات مقام معظم رهبری در مورد عملکرد نیروی انتظامی و “پلیس باید تشویق شود” بالاترین تشویق ماست، همه مایه ثواب و دلگرمی است.

اشتری ادامه داد: افتخار بزرگی برای همه ماست که معظم له به همکاران ما تجلیل کردند و آن را جز لطف و لطف خداوند و برکت خون شهدای مظلومانه نمی دانیم و این رهبری نیروی انتظامی است. جشن گرفته می شود و برای ما بهتر از این نیست.»

و برای زحمات سردار «حسین رحیمی» ارزش قائل بود. سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس تهران بزرگ. فرمانده نیروی انتظامی به فرج و همه دست اندرکاران این کشف بزرگ و تاریخی خبر داد: آنچه پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان این سرقت پیچیده و حرفه ای به دست آورده، سابقه ای تاریخی است که باید در تاریخ این سرزمین و قانون حفظ شود. . سابقه اجرایی کشور مانند سایر دستاوردها.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری با بیان اینکه خداوند را هزاران هزار بار شکر می کنیم، افزود: در زمانی که دشمن با تهاجم گسترده مردم را ناامید و بی کفایتی در کشور ایجاد کرد، این دزدی پیچیده انجام شد. کشف شده در کمتر از 48 ساعت، اطلاعات بازپرس نشان داد که نیروی انتظامی بزرگ و با تجربه تهران بزرگ، توانایی ها و قابلیت های منحصر به فرد فرگا، از سوی دیگر روحیه امیدواری را در جامعه ایجاد کرده است و این کار هوشمندانه و سرعت عمل پلیس. به سرعت دشمن را ناامید کرد و مردم را امیدوار کرد.

فرمانده انتظامی کشور افزود: از همکاران عزیزی که در پیگیری و خاتمه دادن به پرونده این سرقت سهیم و نقش داشتند قدردانی می کنم و باید بگویم در انجام وظایف اصیل و قانونی ما ممکن است چرخش های تند و سختی صورت گرفته باشد. گذشتیم اما بن‌بست نداریم و با برنامه‌ریزی، جدیت، هوشمندی، هدفمندی و استفاده از فناوری‌های روز، نظم و امنیت و آرامش را برای مردم ایجاد کردیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از مسئولان و کارکنان کشف دارایی های صندوق امانی بانک ملی تجلیل شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا