توان سرمایه‌گذاری چادرملو در ۱۱ پروژه عظیم صنعتی و معدنی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ناصر تقی زاده با اشاره به نقش صنایع بزرگ و معادن در رونق اقتصاد کشور و توسعه مناطق کم درآمد و محروم گفت: وظیفه ما به عنوان مدیران صنعتی علاوه بر تولید ، برای توسعه کشور و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان.

وی با بیان اینکه شرکت معدن و صنعت چادملو قادر است بدون مراجعه به بانک ها در بخشهای مختلف صنعتی و معدنی و حتی غیر فلزی و پتروشیمی سرمایه گذاریهای کلانی انجام دهد ، افزود: برای اثبات این گفته ، تفاهم نامه 2 میلیارد دلاری با وزارت سکوت افتاده ام

تقی زاده ، پروژه های پیشنهادی برای این میزان سرمایه گذاری شامل ساخت 4 میلیون تن مرکز آهن ، ساخت کارخانه گندله سازی با ظرفیت 5 میلیون تن ، ساخت 2.2 میلیون تن ، یک واحد عظیم غول پیکر ، ساخت شمش آهن ، یک واحد تولیدی با یک ظرفیت 50 هزار تن ، ساخت و ساز. 2 میلیون تن و ورق های آلیاژ با ظرفیت 2 میلیون تن.

وی همچنین یک نیروگاه دوم سیکل ترکیبی با ظرفیت 500 مگاوات با مشارکت شرکت سرمایه گذاری Umaid ساخت ، دو ایستگاه انرژی خورشیدی با ظرفیت 10 مگاوات ساخت ، یک واحد تولیدی 800 هزار تن در ابرکوه ساخت و یک نیمه تمام را ساخت. پروژه نهایی تولید 600 هزار تن فولاد آلیاژی در ابرکوه یک منطقه صنعتی در ابرکوه و از استان یزد به عنوان یکی از پروژه های پیشنهادی برای سرمایه گذاری نام برد.

تقی زاده از طرف خود گفت: “این برنامه ها درصورت اجرا شدن رویه های اداری و دیوان سالاری كه مانع تسریع و تحقق چنین سرمایه گذاری هایی می شود ، اجرا می شود.”

مدیر عامل چادرملو با اشاره به نگرانی های خود مبنی بر ناکارآمدی برخی دستگاه ها و ایجاد موانعی بر سر راه رشد و توسعه اقتصادی کشور ، اظهار داشت: وقتی شرکت ها آمادگی خود را برای سرمایه گذاری های صنعتی و بهره وری اعلام می کنند ، برخی از شرکت ها به دلیل کمبود آقایان از شتاب جلوگیری می کنند. روند سرمایه گذاری و فعالیت ها.

وی ادامه داد: اگر کمیته یا ستادی در استان ها تشکیل شود و همه ادارات زیرمجموعه آن باشند و نظرات ستاد محترم شمرده شود ، پس سرمایه گذاری در ایران مانند سایر کشورها در کمترین زمان ممکن انجام می شود و فکر می کنم بهترین راه رفع موانع تولید است. ” سرمایه گذار قرار است ستادی متشکل از نخبگان ، رحمت و توسعه در هر استان ایجاد کند.

تقی زاده افزود: “این ستاد می تواند با استفاده از اختیارات لازم و بدون دخالت در امور مالی و فقط با هدف نظارت و حمایت در حل مشکلات ، به عنوان تسهیل کننده ، موانع حزب گرایی و تصمیم گیری ها. غیرحرفه ای و بوروکراتیک.

وی با اشاره به نمونه همکاری و سرمایه گذاری شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی در استان های کرمان و یزد گفت: “طرح عظیم ملی برای نمک زدایی و انتقال آب در خلیج فارس یکی از موارد استثنایی همکاری همه جانبه بین دو کشور. عناصر م inثر در این پروژه و شجاعت مدیران. “آنها با شکل گیری این کار شگفت انگیز ، حتی برای دست اندرکاران توسعه کشور ، حرکتی بزرگ را آغاز کردند که امیدواریم سرآغاز توسعه سایر بخشهای کشور باشد. کشور.

دکمه بازگشت به بالا