دفاع گل‌محمدی از انتقاد علیه پرسپولیس/ برای قهرمانی بسته شده‌ایم! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران |پرسپولیس

به گزارش خبرنگار آنلاین، یحیی گل محمدی توانست برای اولین بار در فصل جدید قرمزهای ایران را از کنار زمین هدایت کند. وی پس از اولین پیروزی در می بینم مقابل تیم آلومینیوم گفت: بازی مقابل آلومینیوم برای ما سرنوشت ساز و حیاتی بود و کسب این سه امتیاز هدف اصلی ما بود.

اول از همه این پیروزی را به موسی سلامت جانباز عزیزمان تقدیم می کنم. کسب آن سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود. در دو بازی قبلی امتیاز از دست دادیم و این دیدار برای ما تعیین کننده بود. خدا را شکر بردیم چون بازی سختی بود.

* می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

گل محمدی افزود: آلومینیوم هم شانس دارد اما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم حریف فشار بیشتری آورد اما ما خوب دفاع کردیم و به حریف فرصت ندادیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که 90 دقیقه یک بازی خوب انجام دادند. تیم حریف تیم برجسته ای است اما خدا را شکر 3 امتیاز خوب گرفتیم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می کنیم. امیدوارم در مسابقات بعدی امتیازات خوبی کسب کنیم.

گل زدیم و به حریف فرصت ندادیم

سرمربی سرکبوشان درباره برخی نظرات مبنی بر اینکه پرسپولیس فوتبال باکیفیتی ارائه نکرد، بیان کرد: درباره بازی صحبت کردم. همانطور که بررسی خود را گفتم. امروز چند موقعیت خوب داشتیم. 100 درصد موقعیت های گلزنی را به حریف ندادیم و خوب دفاع کردیم. امروز خوب بودیم گل زدیم و به حریف فرصت ندادیم.

* لیگ پرفشار داریم اما مسابقات را تعطیل کردیم

وی درباره اینکه انتظارات هواداران با وجود پیروزی در بازی امروز بالاست و انتظار دارند گل های بیشتری ببرند، گفت: لیگ ما لیگ سختی است و انتظار داریم در همه مسابقات پیروز شویم زیرا پرسپولیس انتظار درستی نیست. . سعی می کنیم در تمام بازی ها 3 امتیاز بگیریم.

ما همیشه برای قهرمانی تلاش می کنیم، اما لیگ ایران لیگ سختی است. در خانه مقابل یک تیم باکیفیت بازی کردیم. آنها بازیکنان باتجربه ای دارند. هیچ تیمی در اینجا به راحتی برنده نخواهد شد. لیگ ما یک لیگ پرفشار است. البته ما مسابقات را تعطیل کردیم و این هدف ماست. در اینکه مدعی قهرمانی هستیم شکی نیست اما زدن 3-4 گل در هر بازی پیش بینی درستی نیست. امروز کمترین موقعیت ها را به حریف دادیم. از نظر ساختار دفاعی و هدف ما خیلی بهتر از قبل هستیم. آنها کار خود را به خوبی انجام می دهند.

* لوکادیا از نظر بدنی فعال است

یحیی گل محمدی در خصوص عملکرد لوکادیا در بازی امروز ادامه داد: لوکادیا به مسابقات بیشتری نیاز دارد. او به خوبی از موقعیت ها استفاده می کند. او باید بیشتر تمرین کند و بیشتر آماده شود. اولین بازی او سخت بود، اما فکر می کنم او می تواند با تمرین مداوم کارایی خود را نشان دهد. از نظر فیزیکی سخت است و باید بیشتر کار کنید.

* سرمربی پرسپولیس در مقابل این سوال که خط حمله پرسپولیس حرف زیادی برای گفتن ندارد، گفت: نیمه اول را دیدی؟ شاید بازی را خیلی خوب تماشا نکرده باشید!

اگر تماشاگر بود، ورزشگاه را پر می کردیم

گل محمدی در ادامه صحبت های خود درباره حواشی بازی و حضور برخی تماشاگران بیان کرد: از حضور تماشاگران در ورزشگاه استقبال می کنیم زیرا از حضور آنها لذت می بریم. هواداران حق حضور در ورزشگاه را دارند. امروز می توانست تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حضور داشته باشد اما استفاده از برخی الفاظ و توهین ها کار خوبی نبود. به تیم فنی و بازیکنان ما توهین شد و این صحت ندارد.

اگر قرار است بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود، باید از راهکار مناسب استفاده کرد تا کسی نیاید. از این تعداد تماشاگر شگفت زده شدیم. اگر قرار بود تماشاگران بیایند امروز ورزشگاه را پر می کردیم.

وی درباره عملکرد سعید صادقی در پرسپولیس و اینکه شاید اصراری برای حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس نباشد، توضیح داد: سعید یکی از بازیکنان خوب امروز ما بود و نمی خواهم از کسی دفاع کنم. او کارش را از پرسپولیس شروع کرد و اینجا انتظارات بالاست. او می توانست خیلی بهتر باشد اما امروز یکی از بچه های خوب ما بود.

دکمه بازگشت به بالا