شارژ حساب آلپاری با تتر

برای شروع باید گفت که یکی از بزرگترین و معتبرترین بروکر‌های فارکس در دنیا بوده که خدمات مالی را در چندین کشور ارائه می‌دهد. یکی از مواردی که این کارگزاری را در بین دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی در بازار فارکس برجسته نموده، تنوع در روشهای واریز و برداشت در آن می باشد.اصولا کاربران برای انجام معاملات در پلتفرم های معاملاتی یک بروکر، باید بعد از افتتاح حساب و واریز حداقل مقدار تعیین شده، می توانند تریدهای خود را در mt4 و mt5 انجام دهند.

آموزش شارژ اکانت آلپاری با ارز دیجیتال؛ مزایای شارژ آلپاری با کریپتو چیست؟

البته همانطور که در مقاله با انواع روشهای واریز در این بروکر آشنا شدیم، در این مقاله از اف ایکس ماکسی قصد داریم، آموزش شارژ آلپاری با تتر که یکی از محبوبترین و امن ترین روشهای واریز در این بروکر بوده را شرح دهیم.آموزش مراحل آلپاری ثبت نام را در این مقاله شرح داده ایم.

البته باید خاطر نشان کرد که نحوه شارژ حساب الپاری با تتر (tether)، با سایر رمز ارزهای مجاز برای واریز یکسان بوده و دارای مراحل مشابهی می باشد. در جدول زیر شبکه های بلاکچین قابل انتخاب برای واریز تتربه الپاری و حداقل مقدار واریز با تتر در آلپاری ذکر شده، و در ادامه نیز آموزش آن به صورت صفر تا صد آموزش داده شده است.

شارژ حساب آلپاری با تتر

مراحل انتقال تتر به آلپاری:

  • ثبت نام در بروکر
  • ورود به بخش واریز در کابین شخصی
  • انتخاب روش شارژ حساب
  • انتخاب حساب
  • وارد کردن مقدار انتقالی
  • تایید کردن اطلاعات مربوط به واریز
  • انتخاب ارز دیجیتال تتر (Tether)
  • کپی کردن آدرس ولت تتر نمایش داده شده
  • واریز از ولت شخصی به آدرس کپی شده

ثبت نام و ایجاد حساب در کارگزاری

گام #1: ورود به کابین

برای واریز تتر به حساب آلپاری، باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شده، که نیاز است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کند.

گام #2: انتخاب روش واریز

پس از ورود به حساب کاربری، باید به بخش واریز وجه در کابین شخصی بروید. ار آنجا که انواع روش‌های واریز مثل انتقال بانکی، کارت اعتباری، کارت بانکی و پرداخت الکترونیکی در الپاری پشتیبانی می شود، مطابق تصویر زیر در بخش واریز گزینه “crypto(USDT 50 +crypto)” را باید انتخاب کرد.

نحوه شارژ حساب الپاری با تتر – گام دوم

گام #3: انتخاب حساب

در این بخش در ابتدا نوع انتقال را بر روی واریز وجه قرار داده و نوع انتقال هم باید گزینه crypto تعیین شده باشد. در گزینه آخر باید حساب تجاری که قصد دارید آن را شارژ نمایید انتخاب کرده و بر روی دکمه ادامه کلیک نمایید.

نحوه شارژ حساب الپاری با تتر – گام سوم

گام #4: وارد کردن مقدار واریزی

در این قسمت کاربر باید مقدار واریزی را وارد کرده و در انتها جهت بالاتر رفتن امنیت اطلاعات هویتی که بروکر برای تایید واریز نیاز داشته را وارد نماید.

نحوه شارژ حساب الپاری با تتر – گام چهارم

گام #5: تایید اطلاعات واریز

در این بخش جهت تایید حساب و مقدار واریزی، اطلاعات واریز برای کاربر نمایش داده می شود که در صورت صحیح بودن کاربر باید بر روی دکمه انتقال وجه کلیک کند.

نحوه شارژ حساب الپاری با تتر – گام پنجم

گام #6: انتخاب نوع ارز دیجیتال

البته لیست کاملی از این کوین ها در این بخش قرار داشته و کاربر در صورت تمایل می تواند رمز ارز دیگری را برای واریز انتخاب کند.

نحوه شارژ حساب الپاری با تتر – گام ششم

گام #7: کپی کردن آدرس کیف پول

در مرحله انتهایی کاربر باید از طریق اسکن کردن و یا کپی کردن آدرس ولت بروکر، آن را کپی کرده و در ولت شخصی خود جایگذاری نماید. سپس مقدار مبلغ وارد کرده را به حساب واقعی خود منتقل نماید.

نحوه شارژ حساب الپاری با تتر – گام هفتم

گام #8: انتقال پول از کیف پول کاربر به آدرس ولت تتر در بروکر

در انتها کاربر باید از طریق صرافی یا ولت خود، مقدار واریزی خود را به این آدرس انجام دهد. بعد از آن شارژ حساب الپاری با تتر انجام خواهد شد؛ و کاربران برای مشاهده تراکنش می توانند، به بخش تاریخچه تراکنش‌های حساب خود مراجعه کنند.

 شرایط انتقال تتر به آلپاری

در زمان واریز تتر به بروکر آلپاری، طبق قوانین وضع شده در این کارگزاری، کاربر باید قوانین آن را رعایت کرده و در صورت عدم انجام درست مراحل ممکن است دچار ضررهای مالی شود.

  • زمان واریز بسته به تایید زنجیره های بلوکی شبکه بلاکچین داشته و پس از آن، بلافاصله حساب کاربر آپدیت خواهد شد و مبلغ واریزی در حساب کاربر نمایش داده می شود.
  • در صورتی که کاربر آدرس ولت را اشتباه وارد کند و یا شبکه بلاکچین را به درستی انتخاب نکرده باشد، حساب او شارژ‌ نخواهد شد.
  • در صورت بروز چنین اشتباهی، ارائه دهنده این خدمات هزینه ای معادل 200 دلار بابت بازگرداندن این پول به حساب کاربر، دریافت می کند.
  • در این روش، کاربر هیچ کارمزدی را بابت واریز به بروکر پرداخت نخواهد کرد و تنها هزینه انتقال در شبکه blokchain، از حساب او توسط شبکه کسر خواهد شد.

نظر نویسنده درباره انتقال TRC20 به حساب تجاری در آلپاری

البته روش های واریزی متنوعی در صرافی آلپاری وجود داشته که کاربران بسته به انتخاب خود می توانند، از طریق یکی از این روشها حساب های تجاری خود را شارژ نمایند. در صورت هر گونه سوال می توانید با بخش پشتیبانی اف ایکس ماکسی در تماس باشید.

نحوه واریز تتر به حساب بروکر آلپاری چکونه است ؟

کاربران برای شارژ حساب خود از طریق رمز ارز تتر، باید بعد از ورود به وب سایت بروکر آلپاری، وارد کابین شخصی خود شده و از طریق بخش واریز بخش crypto را انتخاب کرده و در ادامه با انتخاب شبکه، مبلغ مورد نظر خود را به حساب تجاری تعیین شده واریز نمایند.

آیا امکان بازگرداندن رمز ارز واریزی به آدرس اشتباه در بروکر آلپاری وجود داردشارژ حساب آلپاری با نوبیتکس – آموزش واریز تتر به آلپاری

یکی از مزایای بروکر آلپاری را می توان پشتیبانی از ارزهای دیجیتال یا کریپتو کارنسی مانند تتر، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و … به حساب آورد. به جز تعداد معدودی از روش های واریز وجه به بروکر آلپاری، سایر روش ها در ایران امکان استفاده را ندارند.

ثبت نام در آلپاری

با توجه به پشتیبانی سایت آلپاری از زبان فارسی، افتتاح حساب در این کارگزاری در کمتر از چند دقیقه قابل انجام است. در مقاله زیر آموزش تصویری افتتاح حساب در آلپاری، بصورت قدم به قدم ارائه شده است.

از جمله روش های شناخته شده واریز به آلپاری می توان به صرافی تاپ چنج، ووچر پرفکت مانی، شارژ ریالی مستقیم اشاره کرد. همچنین برای انتقال پول از آلپاری به متاتریدر، ابتدا باید حساب را شارژ و مبلغ را به حساب معاملاتی واریز کرد.

در مقاله امروز خانه فارکس من به معرفی و آموزش روش شارژ حساب آلپاری با نوبیتکس خواهیم پرداخت. نوبیتکس جزو معروف ترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران بوده و بسیاری از معامله گران در بازارهای مالی با این صرافی آشنایی کامل دارند.اگر در حساب معاملاتی خود در صرافی نوبیتکس رمز ارز دارید، به آسانی می توانید واریز از نوبیتکس به آلپاری را انجام دهید؛ تا پایان با ما همراه باشید.

©️نام بروکر آلپاری/ALPARI
????آدرس سایت اصلی
فایل راهنما
????شارژ حساب آلپاری با نوبیتکس
⏰مدت زمان شارژ حساب کمتر از 1 ساعت – حداکثر 24 ساعت
????کمیسیون %0
????کارمزد تبدیل نرخ ارز
????????امکان استفاده معامله گران ایرانی

آموزش شارژ حساب آلپاری با نوبیتکس – روش انتقال تتر از نوبیتکس به آلپاری

اولین قدم برای شروع، شارژ حساب نوبیتکس با ریال و خرید رمز ارز مورد نظر جهت انتقال می باشد. آسان ترین و کم هزینه ترین روش واریز تتر به آلپاری، از طریق صرافی های ارز دیجیتال می باشد.

پیشنهاد خانه فارکس من به معامله گران، شارژ حساب نوبیتکس با تتر و انتقال آن به این کارگزاری می باشد. رمز ارز تتر در شبکه ترون (TRC20)، کمترین کارمزد را در میان سایر روش های انتقالی دارد.

مراحل انتقال تتر از صرافی نوبیتکس به بروکر آلپاری:

  • ورود به آلپاری
  • انتخاب گزینه واریز
  • وارد کردن جزییات شامل مبلغ
  • تایید و وریفای اطلاعات
  • انتخاب توکن تتر USDT
  • کپی آدرس ولت آلپاری
  • ورود به نوبیتکس
  • انتقال تتر به آلپاری

 

دکمه بازگشت به بالا