کاش شبیه طارمی بودی! – دیباروز

امیدوارم سردار جرات و شهامت طارمی را نیز داشته باشد و چالش جدیدی را در فوتبال امتحان کند. اگر او تمایل شدیدی به جدایی داشت ، بعید بود که زنیت بتواند جلوی او را بگیرد. متأسفانه ، روسیه به خانه امنی برای آزمایش تبدیل شده است و این بازیکن نمی خواهد سرزمین تزارها را ترک کند.

به گزارش دیباروز ، اقتصاددان او نوشت: “داستان طبق معمول بود.” با شروع دوره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا ، شایعات و شایعاتی در مورد انتقال سردار آزمون از زنیت سن پترزبورگ در لیگ روسیه به تیم و لیگ معروف تری ظاهر شد. در ابتدا موضوع رم در ایتالیا به طور جدی مورد بحث قرار گرفت و گفته شد که آزمون در این تیم ممکن است شاگرد ژوزه مورینیو باشد. سپس ماجرای انتقال سردار به بایرلورکوزن در بوندس لیگا را به شکل معناداری تری دیدیم. این دو شایعه تعداد زیادی از رسانه های اروپایی و ایرانی را برای هفته ها به خود مشغول کرد ، اما در نهایت هر دو رد شد. با نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره تابستانی ، این بار لیون به عنوان مشتری قوی سردار معرفی شد و گفت حضور او در لیگ قهرمانان قطعی است ، اما باز هم نه. این بار همه جزئیات به رسانه تبدیل شد. باشگاه روسی برای تایید سردار 25 میلیون یورو درخواست کرد اما تیم ملی فرانسه بیش از 15 میلیون یورو پرداخت نکرد. در نهایت ، توافق نهایی حاصل شد و حتی محبوب ترین نشریه Equipe مدعی شد که این آزمون دوشنبه در لیون برای معاینه پزشکی برگزار می شود ، اما در آخرین ساعات پنجره تابستانی ، اخبار این حرکت ادامه می یابد امتحان اعلام شد در لیگ روسیه

سردار 9 سال پیش در 17 سالگی راهی روبین کازان شد و باید دسته دوم روسیه را به عنوان نقطه شروع تیم های بزرگتر انتخاب می کرد. با این حال ، حضور او در این سکوی پرتاب تا 26 سالگی ادامه داشت! آزمایش در سال های اخیر برای تیم هایی مانند روستوف و زنیت یک رکورد نبوده است. به خصوص در این سه فصل اخیر ، مشخص شده است که سقف فوتبال روسیه برای این بازیکن کوتاه است و مهارت های او به هدر می رود. امسال ، سوال انتقال آزمون به تیم بزرگتر بسیار جدی شد ، زیرا این بازیکن به آخرین فصل قرارداد خود با زنیت رسید. در چنین مواردی ، گارد باشگاه برای فروش بازیکنان بازتر است. زیرا در پایان قرارداد ، فوتبالیست “آزاد” می شود و به صورت رایگان به هر تیمی می رود. به همین دلیل ، انتظار می رفت که زنیت در نهایت سردار را بفروشد ، اما آنها این کار را نکردند. چه کسی را می شناسید؟ شاید زنیت ها در این واقعیت متحد باشند که سردار دوباره قرارداد خود را تمدید می کند و کل این چرخه تکرار می شود. امیدوارم این اتفاق نیفتد و او آزمون آزادی قریب الوقوع خود را می دانست.

شش سال بعد ، مهدی طارمی در سنین بالاتر از امتحان راهی اروپا شد ، اما با انتخاب های مناسب ، امروز در مکان مناسب قرار گرفته است. امیدوارم سردار جرات و شهامت طارمی را نیز داشته باشد و چالشی جدید در فوتبال را امتحان کند. اگر او تمایل شدیدی به جدایی داشت ، بعید بود که زنیت بتواند جلوی او را بگیرد. “حیف است که روسیه به خانه امنی برای آزمایش تبدیل شده است و این بازیکن تمایلی به ترک سرزمین تزارها ندارد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا