علمی و پزشکی

آغاز واکسیناسیون هنرمندان در خانه موسیقی

سرانجام پس از پیگیری واکسیناسیون هنرمندان در برخی مراکز صنفی برای تسهیل و تسریع این روند ، واکسیناسیون هنرمندان موسیقی در خانه موسیقی آغاز می شود.

فاضل جمشیدی خواننده و فعال اجتماعی در گفت وگو با دیباروز ، با اعلام این خبر گفت: “باید ستادی به نام” آیدین الفت “در این مکان و بسیاری از ستاد ها و بیمارستان های دیگر و همه هنرمندان موسیقی تاسیس شود. ، اعم از اعضای خانه موسیقی یا کسانی که عضو نیستند ، باید واکسینه شوند. “

این هنرمند که از ابتدا اجرای این پروژه را دنبال می کند ، تأکید می کند: “آنها فقط باید واکسینه شوند.”

با تسریع روند واکسیناسیون در ایران ، این س alwaysال همیشه دلیل تأخیر در واکسیناسیون هنرمندان بوده است. با این حال ، آخرین کلمات در این زمینه از طرف وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که قول داد هنرمندان را در سطح وسیع از تلویزیون واکسینه کند. وزیر سابق بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز در نامه ای بر واکسیناسیون هنرمندان صندوق اعتباری هنر تاکید کرد.

اکنون فاضل جمشیدی ، معاون سابق مدیر خانه موسیقی ، از تصویب طرح واکسیناسیون هنرمندان موسیقی در خانه موسیقی با توضیح روند پیگیری این موضوع مهم خبر داده است. تغییر جهت ، تغییر سبک و توقف بی دلیل و مبهم این مهم توسط “مدیرعامل سابق صندوق و اعتبار هنری” ، پیگیری مکاتبات موسوم به “خانه موسیقی” و خوشبختانه دیروز دیروز در حضور نماینده کامل وزارت بهداشت در ساختمان خانه اصلی موسیقی واقع در خیابان فاطمی به سرعت تاسیس شد تا مرکزی به نام “عدن الفت” در این مکان و چندین ستاد و بیمارستان مورد نظر کنسرت ها ، همه هنرمندان موسیقی ، اعضا یا غیر اعضا ، ایجاد شود. خانه موسیقی ، صرف نظر از هزینه عضویت واکسیناسیون پرداخت شده یا بدون پرداخت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا