عمومی

آقای مرادی،نکند ما هم توهم زده‌ایم؟!

علی مرادی زیاد حرفی نزده و چیزی نگفت تا اینکه با گفتن یک کلمه ، حاشیه را به وزنه برداری بازگرداند. شاید کمتر کسی پیش بینی کرده باشد که روزی آقای مهدی دهان خود را باز کند و به یک قهرمان المپیک ، یک ورزشکار برجسته ، به کیانوش رستمی بگوید ، “من فریب خورده ام.”
در طول سالهایی که می نوشتیم و توصیه می کردیم که این راه برای پیشروی است و این چاه است ، دوستان در فدراسیون وزنه برداری از خواب رفته اند. در آن زمان کیانووش بهترین وزنه بردار بود و کسی نمی توانست به او بگوید ابروی دارید؟ حالا که به شما گفته می شود وقتی صحبت از حساب و کتاب می شود درخشید؟ آیا شما تمام آن روزهایی را که سوار اسب هستید ، گذرانده اید؟
از ابتدا چیزهای زیادی درباره رفتار اتحادیه ، کیانوش رستمی و رفتارهایی که اتفاق افتاد نوشتیم و این بار از این کار خجالتی نخواهیم شد. مأموریت من با کیانوش روشن است و ناراحتی های زیادی برطرف شده است ، اما آنچه اتفاق افتاد این است که شما اکنون بحرانی هستید و از کلمه “توهم” برای وزنه برداری استفاده می کنید ، که حداقل برای اتحادیه شما نگفت. هستی؟
شما برادر اشتباه من هستید! رستمی درخواست غیر منطقی را مطرح نکرد ، زیرا او حقیقت را می خواهد که به حساب اتحادیه رسیده باشد و اکنون شما جواب صحیحی به او نمی دهید و ممکن است داستان تغییر کرده باشد ، و آیا کسی به جستجوی حقوق خود متهم خواهد شد؟
به جای صحبت کردن در مورد یک دلهره ورزشی ، اسب که من سوار شدم از کار خارج شد. برای ما بگویید که شما در طول این سال در ریاست فدراسیون چه کار کردید و از هر جدایی وزنی. به زمین کوبیده اید؟ وعده انتخاباتی شما هنوز در گوش من زمزمه می شود ، “شما هر ماه به خانه وزنه برداری می کوبید.” دقیقاً یک سال از زمان تحقق این وعده ها گذشته است. آن را برای پوشش در رسانه های ما برای ما ارسال کنید.

251 251

دکمه بازگشت به بالا