عمومی

نامرد من هستم آقای علی مرادی یا…

شاد و خندان بود ، از همان خنده های ساختگی ، نمی دانم ، اما مست بود.

برنامه تلویزیونی را دیدم و علی مرادی و محسن بیرانوند در آن حضور داشتند. بابک بورالی نیز به عنوان کارشناس روی خط بود. او پاسخ های خوبی داد و در بعضی جاها مودب بود اما جواب نداد. ترجیح می دهم بگویم کسانی که می دانند در وزنه برداری چه اتفاقی می افتد باید قضاوت کنند. من از داستان اخراج شدم. او با مدال علی داودی مست شده بود. هی برو برام ترسو باش! و … من به او احترام گذاشتم ، نفس عمیقی کشیدم و چیزی نگفتم ، گفتم او خوشحال است ؛ به او گفتم اجازه بده فکر کند این بار هم موفق شد و مدالی که گرفتیم کار سخت او بود!

چند روز طول کشید تا به برنامه ای که دیشب پخش شد رسید. من خندیدم. مردم را از نظر احساسی گمراه می کند. جالب اینجاست که پاسخ مردم واضح بود و در عمل بر اساس آمار موجود در همان برنامه ، مردم چندان راضی نبودند.

در این چند روز ، هرگاه خبری از وزنه برداری می شد ، کلمه ای که علی مرادی به من گفت ، مانند یک پاندول در ذهنم می چرخید و می گفت: “حالا شما برای ما ترسو هستید.” دوست نداشتم چیزی بنویسم. شاید دهان کسی تلخ باشد. محسن بیرانوند می گفت: “بگذارید مردم از مدالی که گرفتیم خوشحال شوند.” حق با شماست محسن ؛ اما این امکان پذیر نیست. من مثل بابک بورالی و خیلی های دیگر نیستم. من از عملکرد بد شما برای رئیس فدراسیون شما که مستقیم به چشم دیگران نگاه می کند و تهمت می زند انتقاد نمی کنم و بسیاری دیگر را نیز نقد نمی کنم. داستان سهراب ، و نه از کیانوش و دیگران دو سوال می پرسم که می دانم ممکن است پاسخی برای آنها نداشته باشید.

سوال 1: حالا سهراب مرادی ، کیانوش رستمی را کنار بگذاریم. آنها در المپیک بعدی شرکت نکردند ، آیا جایگزینی برای آنها دارید؟ این علی داودی ماست. چند نفر باید وارد سیستم شوید؟ من همان مربیان خارجی را که متهم به دوپینگ و اجرای وزنه برداران بودم متهم کردم و تلاش کردم.

س 2ال 2: این س isال بسیار دشوار است ، اما دارای یک پاسخ کوتاه است ، که مطمئنم شما نمی شنوید. به ما بگویید ، چند سال دیگر می خواهید پشت این مدال پنهان شوید؟ فقط بگو چند سال کافی است.
همانطور که گفتم بگذارید مردم خوشحال باشند. من فکر می کنم شما باید به فردی مانند علی داودی اجازه دهید با مدالی که کسب کرده است زندگی کند ، نه اینکه گرفتار بازی های شما شود. اخبار زیادی در مورد انتخابات وجود دارد. آیا در آینده خبری مبنی بر شروع فعالیت نشستن در ریاست جمهوری و .. آقای محسن وجود دارد؟

251 251

دکمه بازگشت به بالا