علمی و پزشکی

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد؟

بینی گوشتی چیست؟

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید طبق تحقیقات پروفسور تامیر ، حدود 24 درصد از افراد روی کره زمین دارای بینی گوشتی هستند. این مدل بینی رایج ترین شکل و شکل بینی در انسان است. به گزارش CBS News ، بینی گوشتی به بینی اینشتین نسبت داده می شود. زیرا در عکس های اینشتین ، بینی به وضوح چاق است.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفالو نیز افراد برجسته ای بودند که بینی گوشتی داشتند. ویژگی های اصلی بینی گوشتی ظاهر پوست چرب ، ضخامت پوست بینی و عرض و اندازه بینی است.

از کجا بفهمیم بینی مان چاق است؟

بینی ها معمولاً گوشت دارند منافذ باز تعداد زیادی وجود دارد. پوست ضخیم روی بینی گوشتی به وضوح قابل مشاهده است. ترشح غدد چربی در بینی گوشتی معمولاً بسیار زیاد است. باله های بینی بزرگ و برجسته در گوشتی ترین بینی هستند. نوک بینی در بینی های گوشتی پهن تر از سایر بینی ها است. غضروف بینی در بینی گوشتی معمولاً پهن استبه

در اینجا شایع ترین ویژگی های بینی گوشتی وجود دارد به گفته دکتر میشل لی ما به این موارد اشاره می کنیم:

  • چرم ضخیم
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • روکش پارچه ای سنگین
  • تیغه های گرد بزرگ

جراحی بینی گوشتی چگونه است؟

جراحی بینی گوشتی شاید یکی از پیچیده ترین و خاص ترین جراحی های بینی باشدبه مقدار زیادی پوست ضخیم روی بینی گوشتی وجود دارد. این پوست باید در حین جراحی زیبایی بینی نازک تر شود. کاهش ضخامت پوست بینی باید بسیار حرفه ای و با دقت انجام شود. هرگونه برداشت غیرحرفه ای از بافت پوست منجر به خشن شدن بینی می شود.

یکی دیگر از بخشهای مهم جراحی بینی گوشتی ، تقویت غضروف بینی است. وزن بینی گوشتی بسیار بیشتر از سایر انواع بینی است. بنابراین بدیهی است که به دلیل این وزن ، شخصی در مشکل است نوک بینی بعد از عمل او هست؛ زیرا ساختار بینی قدرت چندانی برای مقاومت در برابر گرانش و افتادگی بینی ندارد.

پس راه حل چیست؟

برای به دست آوردن بینی با شکل و فرم دلخواه ، باید ناحیه غضروفی بینی را تقویت کنید. برای انجام این کار ، معمولاً از غضروف یا دنده های گوش پیوند زده می شود. گاهی اوقات برای این روش از غضروف مصنوعی برای بینی گوشتی برای محکم و محکم کردن پایه زیر پوست بینی استفاده می شود. پس از این مرحله می توان باله های بینی را جمع آوری و استخوان بینی را آماده کرد تا شکل و شکل دلخواه را ایجاد کند.

آیا جراحی بینی گوشتی باز می گردد؟

آیا عمل بینی گوشتی باز است یا بسته؟

به گفته دکتر میشل لی ، MD ، پزشک متخصص در کلینیک بورلی هیلز ، شاید شما هم سوالی دارید که بدانید آیا جراحی بینی باز برای جراحی بینی گوشتی مناسب است یا جراحی بینی بسته؟ در حقیقت ، شما باید تفاوت بین جراحی بینی باز و بسته را قبل از توضیح دادن بدانید.

جراحی بینی بسته: در جراحی بینی بسته ، حداقل برش در ناحیه زیر باله بینی این اتفاق می افتد و پزشک کمترین سطح دسترسی به استخوان بینی و نواحی فوقانی را دارد.

در این جراحی آسیب بسیار کمتر از جراحی بینی باز است و پزشک می تواند با حداقل تورم تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد کند. محدودیت های شدید این روش جراحی اجازه نمی دهد که جراحی بینی پیچیده انجام شود. چون دسترسی بسیار محدود او هست.

جراحی بینی باز: در جراحی بینی باز ، متخصص جراحی با ایجاد برش های لازم در گوشه بینی و قسمت تحتانی بینی شروع می کند. دسترسی بهینه به تمام پارتیشن های مورد نیاز در یک قالب جراحی زیبایی بینیدر این روش ، جراح می تواند هرگونه تغییری در استخوان ها ، پوست و غضروف بینی ایجاد کند.

بر اساس توضیحات داده شده می توان گفت که جراحی بینی گوشتی که نیاز به تغییرات زیادی دارد ، با جراحی بسته به هیچ وجه امکان پذیر نیست. اما با جراحی بینی باز می توانید به راحتی تمام تغییرات لازم را روی پوست بینی ، تیغه بینی و باله ها ایجاد کنید.به

دوره نقاهت جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

اطلاع از دوره بهبودی بعد از جراحی بینی به افراد کمک می کند تا خود را برای دوره بعد از عمل آماده کنند. به گفته دکتر فانک جاش ، در باره 8 روز به منظور کاهش تورم شدید ناشی از جراحی بینی گوشتی مورد نیاز استبه

بعد از 8 روز ، فرد معمولاً برای برداشتن بخیه ها و برداشتن آتل یا گچ از بینی به متخصص مراجعه می کند. در این مرحله ، مراقبت های بعد از عمل جدی تر از قبل شروع می شود. می توانید بعد از 8 روز با استفاده از چسب بینی به سر کار برگردید و فعالیت های سبک را از سر بگیرید.

تقریباً از هفته سوم 20 به من 30٪ تورم بینی و نواحی اطراف آن کاهش می یابد و در هفته ششم ، 50 تا 60 درصد ظاهر بینی بدون تورم و کبودی خواهد بود. بدانید که هرگونه ضربه ، استرس یا عدم مراقبت بعد از جراحی بینی ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند. بنابراین سعی کنید در این زمینه بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، جراح پلاستیک در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هرگونه جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای آن جراحی هستید یا خیر. تبلیغات در زمینه جراحی پلاستیک معمولاً با تشویق مردم به استفاده از خدمات جراحی پلاستیک همراه است.

در این تبلیغات ، همه چیز به بهترین شکل ارائه می شود و هیچ پارامتر منفی در دنیای واقعی در این تبلیغات قرار نمی گیرد. به همین دلیل ، بسیاری از افراد بعد از مشاهده تبلیغات تصمیم به جراحی پلاستیک می گیرند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق جراحی را بدانید و سپس به آن عمل کنید. در زیر ، ما نامزدهای جراحی بینی گوشتی را بررسی می کنیم:

  • افرادی که از ظاهر بینی گوشتی خود چندان راضی نیستند
  • افرادی که با حقیقت بینی گوشتی آشنا هستند و حدود جراحی را می دانند
  • افرادی که در محیط های سخت و پرخطر مانند سالن های بوکس و ورزش هایی از این قبیل نیستند
  • افرادی که قادر به پیگیری مراقبت های بعد از عمل هستند

دکتر امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح بینی در تهران است. به دلیل تجربه و سابقه این پزشک جراحی بینی ، وی مشهورترین جراح بینی در تهران شده است. در لینک زیر می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید.

منبع: سایت دکتر.. تک آهنگ امیرحسین محمدی

* گزارشات تبلیغاتی

دکمه بازگشت به بالا