آینده بیرانوند در ابهام – دیباروز


ما در مورد دروازه بان اول تیم ملی ایران صحبت می کنیم. ستاره ای که خروج از قالب بازی می تواند خطرناک باشد. با اتفاقات اخیر و برخی تغییرات در برنامه مدیریت باشگاه بلژیکی ، آینده پیرانوند بیش از پیش نامشخص می شود.

آینده پیرانفند در گمنامی

به گزارش روزنامه دیباروز اقتصاددان “فصل فوتبال در اروپا در حال پایان است ، اما علیرضا پیرانوند هنوز نتوانسته است موقعیت امن و مطمئنی برای خود بسازد. آنتورپ در هفته سوم دور حذفی لیگ بلژیک به نام لیگ مشتری با بروژ روبرو شد. در در پایان ، دو تیم با تساوی بدون گل موافقت کردند. “در این مسابقه خبری از پیرانوند در ترکیب اصلی نبود و دروازه بان ایران از روی نیمکت بازی را تماشا کرد. او نتوانست ترکیب اصلی تیم را تشکیل دهد. تیم بلژیک و عملاً بازیکن نیمکت نشین شد.

مسابقات حذفی معمولاً فرصت خوبی برای استفاده از بازیکنان ذخیره است اما حتی اعتماد به نفس خارج در این سطح نیز از بین رفته است. ما در مورد دروازه بان اول تیم ملی ایران صحبت می کنیم. ستاره ای که خروج از قالب بازی می تواند خطرناک باشد. با اتفاقات اخیر و برخی تغییرات در برنامه مدیریت باشگاه بلژیکی ، آینده پیرانوند بیش از پیش نامشخص می شود. اخیراً وب سایت فوتبال بلژیک ادعا کرد که بیرانوند پشتیبانی خود را از آنتورپ از دست داده است. در این گزارش آمده است: “لوسیانو دونرفریو ، مدیر ورزشی آنتورپ ، پس از توافق با مقامات ، باشگاه را ترک کرد.” پیرانوند دروازه بان ایرانی این فصل با آنتورپ بازی خواهد کرد. سرمربی بلژیکی یکی از عوامل اصلی انتقال دروازه بان سابق پرسپولیس به تیم ملی بلژیک بود. دونفرو رابطه خوبی با ویلموتس ، مربی سابق تیم ملی ایران داشت و با تشویق مدیر بلژیکی دروازه بان ایران به تیم پیوست. “با این حال ، با کنار رفتن این مدیر ، کار بیرانوند با از دست دادن طرفدار خود دشوارتر شد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا