اقتصادی

احتمال تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده

امکان تمدید زمان ترخیص خودروهای دپو شده است

به عنوان معاون فنی گمرک ایران مطلع با توجه با این درخواست که همراه با مدت زمان طولانی ترخیص ماشین بود بیشتر وجود دارد. توسعه اگر به تصویب هیات وزیران است.

با توجه به یاهو! ۲۹ آخرین روز از زمان سه ماه است که از دولت برای ترخیص خودرو تعیین شد اما اگهی اطلاع از آداب و رسوم کار توسط گمرک نشان می دهد که تا کنون در مورد ۵۱۰۸ خودرو کمی بیش از ۱۰۰۰ قابل حل است.
همراه با آخرین وضعیت گمرکی ماشین C M جمال ارونقی – مدیر کل خدمات گمرکی ترخیص کالا از گمرک گمرک ایران – در گفتوگو با آهنگ توضیح است که در حال حاضر نشان می دهد که الزامات مورد نیاز از مقامات مربوطه به تمدید مدت از گمرک از وسیله نقلیه C ارائه شده در صورت تایید توسط کمیته وزیران اعطای مهلت دوباره انجام شده است.
می گویند که در حال حاضر بخشی از این وسیله نقلیه آزادی کسب و کار. بیانیه: توانایی خودرو گفت: وجود عدم ثبت نام معتبر به گمرک وجود دارد و طبیعی است که ماشین خود را ثبت نام است و همچنین آداب و رسوم نیست.
معاون فنی و امور گمرک ایران ادامه داد: به همین دلیل تعدادی از خودروها نیز بالای ۲۵۰۰ سی سی روشن نیست و به دنبال این به اتحادیه گمرکی.
مدیر کل خدمات گمرکی, ترخیص کالا, ایراند گفت: پس از گفت نقلیه شده است با آداب و رسوم هر کشور با مناسب شرایط آنها با شرایط اقدام شورای وزیران ، ارائه سفارش به صورت گفت: کالاهای ارائه شده در زیر کد و یا توافق بانک و جمع آوری قانونی و ارائه مجوز و مقررات به ترخیص خودرو اقدام خواهد شد.
لازم به ذکر است که پس از عمل دولت از ژانویه ۱۳۹۷ نیمی از ماه ژوئیه سال گذشته حدود ۷۱۵۰ اتوماتیک سام است با زمان آماده به کار بیش از ۵۰۰۰ دیگر تجهیزات هنوز در ۲۹ بهمن ماه سال گذشته و با ابلاغ قانون جدید دولت برای تعیین وظیفه و ترخیص وسایل نقلیه در گمرک سه ماه مدت تاسیس شد صاحبان خودرو در مقایسه با عمل شی اما عدم ثبت سفارش وجود دارد موارد قانونی و 2500 سی سی بخشی از ماشین منجر به ادامه بسیاری از آنها نیست و تصمیم گرفت آنها.
پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا