اخبار مشروح ۱۳ سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

اخبار مشروح ۱۳ سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
به گزارش اطلاعات, شبکه, اخبار, …
توجه داشته باشید این خبر امروز به شرح زیر است:

* شب شوم این سال متفاوت از سال های گذشته به دوباره متولد می شود. با توجه به ستاد ملی مقابله با لبه مسجد در این اقدام در انطباق با حداکثر راهنمای بهداشت باز کردن درب عقب و مراسم شب سرنوشت ساز در ساعت و زمان مشخص شده برگزار خواهد شد. سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرده است که راهنمای به جز ستاد ملی مقابله با حاشیه در شب سرنوشت باید با دقت انجام شود. ملی اقدام ستاد کمربند مراسم شب شوم در مسجد باید با رعایت شروطی و تاکید این سازمان از مراسم در زادگاه او که با توجه به دستورالعمل cellpadding ، حداقل امکانات است اجتناب شود. اولویت برگزاری این مراسم در فضای باز از مسجد. در آن صورت فضای باز وجود داشته باشد; مراسم در داخل شبستان مسجد با ۲۵ درصد احتمال دارد به دولت انتظار, دعا و رعایت فاصله حداقل یک متر خوب خواهد بود. مکان های مانند شبستان ، رعایت تهویه مناسب نیز لازم است. ملی اقدام ستاد رینگ نیز مشاهده شده: مدت زمان, مراسم شب قدر, و غیره. باید حداکثر ۲ ساعت است و بهترین ساعت ۱۲ تا ۲ صبح است از هر گونه دریافت و توزیع از گوگل جدا اجتناب کنند. در هر مسجد در هیئت امنا., روح و بسیج آن است که مسئول نظارت و اجرای پروتکل های درمانی در این شب شوم مسجد.

* امشب اولین شب از لیالی شانس قدردانی میکنیم. اعتبار شب زندگی و…. امشب تا صبح به مناجات و نماز به خداوند به پرداخت پول خود و با توسل به یک و اهل نجات برای صحت و سلامت و آینده خوب از خود و دیگران دعا کنید.

* در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی برای این سال در نظر گرفته شود. در این جلسه تحت ریاست خود را اندازه آلت تناسلی, رئیس جمهور, و غیره. اعلام شد: خرید تضمینی گندم در مقایسه با سال گذشته از نظر تولید و همچنین تامین نیازهای داخلی مناسب است. همچنین اعلام کرد: ذخیره کالاهای استراتژی و لازم است هماهنگی بین وزارت صمت و بانک مرکزی برای تهیه جدول ورود کالاهای اساسی و مواد اولیه لازم تولیدیها است که همچنین می تواند به موقع عرضه کالا با توجه به نیاز فرد… چرخه تولید نیز دچار خلل و فرج هستند و نیازهای صنعت و تحویل به موقع از تاخت و تاز کردن.

* وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام دانش آموزان در مدارس از هفته آینده با ماسک و دستکش و دوره اجتماعی مجاز است اما حضور خود را مورد نیاز نمی باشد. او میرزایی می گوید که عقیم سازی بازار در روز جمعه انجام خواهد شد ، ” دانش آموزانی که سوال یا مشکلی در کار مدرسه و تلویزیون نیازی به حضور در مدرسه نیست اما حضور معلمان در مدرسه الزامی است.

– وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: این دانش آموزان از معلم و به خصوص با توجه به آسیب پذیر anti-virus فنتنا حضور در مدرسه ، او میرزایی گفت: تعداد ساعت کلاس رفع اشکال به سطح حضور دانش آموزان بستگی دارد.

* رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: بهترین و قطعیترین راه برای تشخیص این ویروس در لس آنجلس ، آزمون مولکول و آنتی بادی آزمون ارزش تشخیصی ندارند.

* در سراسر جهان در حال حاضر بیش از چهار میلیون و ۲۶۹ هزار نام کتاب است که وجود دارد بسیاری از ۲۸۷ هزار تن ضروری ، جان خود را از دست داده خواهد شد. عالی آمار کرونایی و مسائل ناشی از آن. در تعدادی از کشورها بسیار بیشتر از کشورهای دیگر است. بسیاری از مشکلات آمریکا و چند کشور اروپایی بیش از حد. پس از این آمریکا چنینند.

* لوله از ۱۹ شهید حادثه دریایی معروف شهرستان کنارک طی توهین آمیز خط. مراسم تشییع جنازه در منطقه سهشنبه دریا-کنارک و با احترام کامل به فرماندهی بهداشت و درمان برگزار شد. حجم رهبران نظامی. مقامات در استان همرزمان و خانواده نام شهدا در این مراسم حضور داشتند. شناور پشتیبانی نوع کنارک یکشنبه در آب های جاسک و چابهار حادثه و ۱۹ تن از کارکنان خود را که کشته و ۱۵ نفر دیگر مجروح شدند.

* رای نمایندگان در خانه ملت حداکثر سقف از سهام حمایت اجتماعی سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد بود و برگزار شد اتهام به حال سهام مازاد بر این رقم شعبه دارد. این نماینده همچنین پس از تصویب دوفوریت طرح قانونی مقابله با اقدامات خصمانه یهود در برابر صلح و امنیت در منطقه و در سطح بین المللی خواستار مرگ بر اسرائیل سردادند.

* دور از دولت سهام ۳ بانک و ۲ بیمه. معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت با هدف مردمیکردن اقتصاد باقی مانده سهام خود در این بانک و در قالب صندوق های سرمایه گذاری ارزش معاملات به کسی که آن را تحویل داده است و هر کس می تواند سرمایه گذاری در سهام را خریداری کنند.

* وزیر جهاد کشاورزی در سفر به منطقه و بلوچستان ، پس از بازدید از طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت منطقه گفت: انتقال آب لوله به ۳۲ هزار هکتار از اراضی اجرا و بقیه از این طرح تا پایان ماه سپتامبر و در زمان کاشت پاییزه کامل.

* زبان انگلیسی نیروی ارتش عراق حمله تروریست های داعش در استان صلاح الدین دفع گفت. نیروهای عراقی به دفع این حمله تعدادی از مردم از تروریست ها به عربستان. در مقابله با نیروی با یک نفر … یک نفر کشته شد و دو نفر مجروح شدند. نیروبسیج عراق دوشنبه شب اعلام کرد در عملیات ویژه ، پانزده تروریست کشته در استان نینوی دستگیر شد.

* میزان سرمایه گذاری چین در آمریکا در سال ۲۰۱۹ به پنج میلیارد دلار از شر است که این رقم پایین ترین سطح از سرمایه گذاری در دهه گذشته است.
به گزارش رویترز چین سرمایه گذاری در امریکا قبل از همه تصمیمات فنتنا کاهش یافته بود. با توجه به این گزارش ما به سرمایه گذاری در چین در سال ۲۰۱۹ افزایش به ۱۴ میلیارد دلار است.
*
در پی یک انفجار از رینگ در جهان است. مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور به چین به عنوان عامل گسترش ویروس نشانه رفته اند در حال حاضر با بازگشت از تجارت ایران با چین, مخالفان و می گویند توان تمایلی آن است.
*
واشنگتن و پکن روز از سال ۲۰۲۰ به یک توافقنامه تجارت به. بر اساس این قرارداد دولت تهمت توافق به هر گونه افزایش در هزینه ها و به دنبال آن کالا به تعویق انداختن اما چین متعهد شده است بیش از یک دوره از دو سال از ایالات متحده به ۲۰۰ میلیارد دلار در پایان.

دکمه بازگشت به بالا