ورزشی

از نگاه حل مسئله‌ دانشگاه آزاد تا لزوم تعامل پژوهشگران با صنعت

لاله ملکونیا مدیرکل صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی و سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی از بخشهای مختلف کارخانه بخشداری برجند بازدید و با مهندس رضا شمس آبادی مدیر، مسئولین و متخصصان این کارخانه دیدار و گفتگو کردند. شرکت.. با تهیه کننده بزرگ آشنا شد و صحبت کرد.


بیشتر بخوانید:

تعامل پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل صنعت خراسان جنوبی

نقش مسئولان پژوهشی در تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت


الهاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان جنوبی دارای قابلیت ها، امکانات و توانمندی های فراوانی است که در خدمت صنعت و توسعه استان است.

مدیرکل دانشگاه، صنعت و مراکز جامعه دانشگاه آزاد اسلامی همچنین تصریح کرد: از دیدگاه مثبت دکتر طهرانچی گام های موثری در جهت حرکت به سمت کارآفرینی و حل مسئله برداشته شده است و این فرصت ارزشمندی برای جوانان است. فن آوری و آموزش مهارت ها را دنبال کنید.»

ملکونیا با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زمینه را به گونه ای فراهم کرده است که بیشتر در خدمت صنعت باشد، ادامه داد: دانشگاه و صنعت آنها تاکنون نتوانسته اند به نقاط مشترک، زبان مشترک برسند و یکدیگر را درک کنند.

از منظر حل مشکل دانشگاه آزاد به دلیل نیاز پژوهشگران به تعامل با صنعت

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی جزیره ای شده و به یک شبکه آزمایشگاهی جامع، قوی و یکپارچه تبدیل شده است و این ظرفیت عظیم، تجهیزات و تجهیزات آزمایشگاهی ساختاری در هیچ یک از دانشگاه های کشوری مانند دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.

مدیرکل دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز صنعت و جامعه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان جنوبی می تواند به شرکت کافر تایر در زمینه های مختلف کمک کند، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت 400 واحد دانشگاهی و 22 هزار واحد دانشگاهی در حال فعالیت است. دانشکده. اعضاء از اساتید ممتاز هستند و در کنار صنعت کشور 11000 مرکز خدمات آزمایشگاهی و 170 مرکز تحقیقاتی وجود دارد.

مدیر کارخانه QueerTire همچنین با ابراز خرسندی از رویکرد جدید IAU در صنعت گفت: QueerTire هر ساله نیازهای تحقیقاتی و فنی خود را به صورت فراخوان اعلام می کند.

شمس آبادی تصریح کرد: با برنامه ریزی و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی، اعتماد صنعت را به خود جلب می کند.

وی تصریح کرد: کویرتایر می تواند از اساتید و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی در سه حوزه تشخیص مواد اولیه، تست قطعات مکانیکی، فرآوری فرآیند و ساخت استفاده کند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا