ورزشی

دوره ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا از بیرجند ، ضیافت اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با تلاش برای نمایندگی از مقام معظم رهبری دانشگاه در آموزش آسیب شناسی (سطح تحصیلات). چهار) به مدت سه روز در دو شیفت و عصر واقعاً برگزار شد.

این دوره که با حضور 25 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی برگزار شد ، در موضوعات و سوالات مختلفی از جمله: جایگاه عقلانیت و اندیشه در اسلام و بیان احادیث و آیات قرآن کریم در زمینه اهمیت ذهن و اندیشه ، با توجه به خطای ذهن و حواس ، جایگاه آنها در تربیت چیست؟ آیا می توانیم به ذهن اعتماد کنیم؟ دلیل تناقض و ناسازگاری برخی احکام شرع با عقل چیست؟ تحلیل موضوع ذبح حضرت اسماعیل (علیه السلام) حضرت ابراهیم (علیه السلام) و داستانهای حضرت موسی (علیه السلام) همراه حضرت خضر (علیه السلام) و بحث منطقی آنها ، سازگاری مبحث ارتداد با دلیل و موارد مرتبط تردیدهای حجت الاسلام رسول المزروعی مطرح و مورد بحث و تحلیل قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد حاج زاده ، معاون نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی از حضور مدرس دوره و اعضای هیات علمی جهت گزارش فعالیتها و اقدامات انجام شده تشکر کرد.

انتهای پیام/ 4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا