بین الملل

برنامه ۵ ساله دانشگاه آزاد اسلامی تحولی و کیفی است

به گزارش خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا از ایلام، حسین بنیانیان در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و در نشست تخصصی اساتید ارشاد فرهنگی و جهاد فرهنگی با موضوع «دانشگاه و تمدن نوین اسلامی» اظهار کرد: : برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی یک برنامه کیفی است و به دلیل سرمایه گذاری های کلانی که این دانشگاه در گستره جغرافیایی کشور دارد، پیش بینی می شود در بزرگتر مشارکت کند.

وی افزود: نقش دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پراکندگی گسترده واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور، حضور فعال در مسائل اجتماعی و فرهنگی و از سوی دیگر پیشرفت های علمی خوبی که در شرف وقوع است، باید افزایش یابد. ” در کمک به مدیران اجرایی شهرستان و توسعه بخش.”


بیشتر بخوانید:

بستر توسعه تخصص های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام فراهم است


مشاور و معاون فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این جلسات که در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور مدیران و اساتید برگزار می شود، ابعاد همکاری و تجربیات منطقه ای و ملی با هر یک آمیخته شد. دیگر. بهترین و بیشترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق نقشه.

سند تحول یکی از کارآمدترین طرح های تاریخ دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: سند تحول دانشگاه این یکی از ماندگارترین و موثرترین پروژه ها در تاریخ دانشگاه است.

بهروز نصیری افزود: با درایت مسئولان دانشگاه و به ویژه دکتر طهرانچی، مسیر تعالی و پیشرفت امروز دانشگاه هوشمند خواهد شد و علاوه بر تحول در دانشگاه، قطعاً در زندگی مردم نقش خواهد داشت. صاحبان اصلی دانشگاه.» گسترش کمی و کیفی دانشگاه در سراسر کشور، فرصت های برابر در زمینه های مختلف را برای همه ایرانیان حتی در مناطق دورافتاده و محروم کشور ایجاد کرده است. هدایت تحصیلی آنها هوشمندانه مسیر تولید، تولید کاربردی، خلاقیت و در نهایت نوآوری و کارآفرینی را در جامعه ایجاد کرده اند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا