ورزشی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی کرسی آزاد اندیشی ، با حضور هشت تیم دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ، فردوس ، غینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی ، با چهار دوره گروهها ، موضوعات سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد برججند را برگزار كردند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد برنده در حاشیه این نشست در گفتگو با آنا اظهار داشت: حمل صندلی های آزاد اندیشی یکی از خواسته های اصلی رهبر معظم دانشگاه ها و برگزاری آنها است . این رویداد ملی جهان بینی را گامی مهم در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری می داند.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه سال جاری و پس از اعلام برگزاری این رویداد برای استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام شده و در نهایت با در نظر گرفتن وجود بیماری عروق ویروس کرونا قلب بدخیم هشت تیم آماده چهار رقابت هستند.

در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم از طرفداران و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با یک محور سیاسی کار خود را آغاز کردند و موضوع (عدم پایبندی ایالات متحده به برگام نشان داد که سیاست مذاکره با ایالات متحده) این مقام گفت ، از همان ابتدا یک اشتباه بود.

وی ادامه داد: در روز دوم این رویداد ، با حضور دو تیم دانشجویی از دانشگاه های آزاد اسلامی واحد برجند (خوب) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس (منتقد) تا محور فرهنگی و با موضوع (تغییر) نگاه جوانان به ازدواج به دلیل افزایش تجرد) قرارداد آن است. در روز سوم ، یازدهم اسفند ، رویداد 99 رئیس جمهور آزاد اندیش ، دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاپاس (خوب) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گینات (منتقد) کار خود را با محور اقتصادی و با موضوع (استقلال مالی دانشگاه ها برای توسعه علمی آنها ضروری است).

معاون رئیس دانشگاه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی ، تیم های دانشجویی این واحد دانشگاهی (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان (منتقد) دارای یک امر اجتماعی هستند تمرکز کنید و با رقابت بر روی این موضوع (ارتش اتلاف وقت جوانان است).

ماندگار خاطرنشان کرد: در روز آخر این مراسم آقای حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافتند و با توجه به شرایط موجود از همه شرکت کنندگان و کارگران در این رویداد برای حضور و استقبالشان تشکر کردند. شرایط و بیماری ویروس کرونا قلب .. تخمین زده شده است. در جلسات و مراحل آتی که در سطح ملی برگزار خواهد شد ، برخی از موارد مانند قدرت گفتار ، اعتماد به نفس ، هوش افراد و ارتباط آن با سبک رهبری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از گروهی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند که به عنوان داور در طول چهار روز گفتگوی دانشجو حضور داشتند ، تشکر کرد و روش تفکر را با استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث طبقه بندی کرد و آنها آنها را نداشتند . هر جهت و موقعیت خاص.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا