بین الملل

اعتراف جاسوسان آمریکا و انگلیس به تلاش برای منهدم کردن پدافند هوایی یمن

به گزارش گروه خبرگزاری بین المللی فارس ، شبکه یمن.جادهامروز (سه شنبه) نوار ویدیویی از اعترافات جاسوسان اطلاعاتی انگلیس و آمریکا در خاک انگلیس منتشر شد.

در این راهپیمایی ، روز گذشته ، دادگاه دوم مأموران اطلاعاتی انگلیس و آمریکا در صنعا ، پایتخت یمن ، اعلام شد و اظهار داشت که برخی از اعترافات آنها فردا منتشر می شود.

امروز ، المسیره گزارش داد که سرویس امنیت و اطلاعات یمن اعلام کرد که افسران اطلاعاتی آمریكا ابتدا جاسوسانی را به خدمت گرفته و سپس آنها را به افسران اطلاعاتی انگلیس تحویل داده اند تا در انجام اقدامات خصمانه علیه مردم یمن در خاک یمن همکاری کنند.

اطلاعات یمن گفت که جاسوسان پس از ملاقات با مأموران سیا در فرودگاه الغیده در استان المهرا ، همکاری خود را با افسران اطلاعات انگلیس آغاز کردند.

براساس این گزارش ، جاسوسان اعتراف کردند که اطلاعات مربوط به سایت های امنیتی و نظامی و امکانات غیرنظامی و تجاری در استان های مختلف یمن را با پرداخت 300 دلار در ماه به اطلاعات انگلیس ارسال می کردند.

سرویس اطلاعاتی یمن همچنین اعلام کرد که این گروه جاسوسی پس از پیوستن به یک گردان مأموریت های ویژه تحت فرماندهی شخصی فیضال منتصر ، آموزش نظامی لازم را دیده اند.

این راهپیمایی نوشت که این گردان برای جذب نیرو از استانهای شمالی یمن و انجام عملیات اطلاعاتی به نفع انگلیس و ایالات متحده تشکیل شده است.

سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و متجاوزان متمرکز در استان های شمالی یمن ، به ویژه صعده و صنعا ، برای یافتن و نابودی نیروهای پدافند هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین و همچنین نیروهای نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن ، متمرکز شدند.

سرویس اطلاعات و امنیت یمن نتیجه گرفت كه سرویس های اطلاعاتی آمریكا و انگلیس در تلاشند تا به بهانه مبارزه با تروریسم و ​​ساختن آنچه در پی این تجاوزات ویران شد ، حضور دائمی خود را در مناطق مختلف یمن حفظ كنند.


سه افسر انگلیسی اقدامات خرابکارانه و جاسوسی در خاک یمن انجام دادند

انتهای پیام / متر


دکمه بازگشت به بالا