عمومی

امکان دورکاری مادران دارای فرزند محصل

به گزارش پایگاه دیباروز،
انسیه خزعلی ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، با اشاره به درخواست های مکرر مادران با دانش آموزان دبستانی برای ادامه کار از راه دور ، گفت: این قانون شامل زنانی نمی شود که از راه دور با کودکان دبستانی و راهنمایی و حتی بدون فرزند کار می کنند. .

انسیه خزعلی با اشاره به تصمیم سال 1989 اداره امور اجتماعی و دولت الکترونیک در مورد کار از راه دور گفت: “این یک تصمیم کلی است و شامل همه کسانی می شود که می خواهند از راه دور کار کنند و محدود به زنان یا مادران نیست ، حتی کسانی که آنها بچه ندارند.» «از این بخشنامه استفاده کنید. البته تنها یک نشانه وجود دارد که در صورت وجود تعداد زیاد متقاضی، اولویت با افراد دارای معلولیت، زنان باردار یا مادران دارای فرزند زیر شش سال است، اما منعی برای استفاده از این قانون برای افراد دارای معلولیت وجود ندارد. کودکان دبستانی یا راهنمایی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مشاهدات قبلی خود در خصوص کار زنان دورکار با فرزند دبستانی، اما اختصاص این موضوع از سوی سازمان مدیریت و اشتغال برای مادران دارای فرزند زیر شش سال، تصریح کرد. : که ما زنان شاغل از راه دور کار می کنیم به دلیل مراجعه مکرر زنان و نگرانی آنها از تعطیلی مهدکودک ها و مدارس ابتدایی و آسیب هایی که ممکن است در نتیجه تنها گذاشتن کودکان به خانواده وارد شود، بچه دار شدن کودکان را در مهدکودک ها و مهدکودک ها گزارش کردیم. به

الخزعلی با تاکید بر اینکه کار از راه دور برای این مادران نیازی به آموزش مجدد در دولت ندارد زیرا تاکنون دو بار تربیت شده است، تاکید کرد: سازمان اداری استخدامی از مصوبه سال 89 بسیار خوب بوده و همه افراد را شامل می شود. از جمله مادران کودکان دبستانی.

وی در پایان سخنان خود به دلیل عدم همکاری برخی مدیران با مادران شاغل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: البته مدیران با توجه به شرایط کاری هر بخش یا سازمان میزان حضور و یا کار از راه دور را تعیین می کنند که این وضعیت در زمان پست و دورکاری Corona در گذشته بوده است. انتظار می رود در مواردی که امکان کار از راه دور وجود داشته باشد و کیفیت کار تحت تأثیر قرار نگیرد ، همکاری لازم انجام شود. این می تواند در برخی از هزینه ها مانند مصرف انرژی صرفه جویی کند و بهره وری را به دلیل راحتی مادر افزایش دهد.

دکمه بازگشت به بالا