اگر مدیریت امام را انتخاب نمی‌کردیم، توفیقی حاصل نمی‌شد

آفتاب نیوز:

وزیر بهداشت: اگر دولت امام را انتخاب نکنیم ، موفقیتی حاصل نخواهد شد

سعید نامکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان جمران گفت: “من به روح والای امام خمینی (ره) ، معمار بزرگ انقلاب اسلامی در ایران سلام می کنم.” امسال به مناسبت درگذشت امام خمینی (ره) ، فکر کردیم بهتر است به بیمارستان بیاییم تا احترام خود را به امام خمینی (ره) ارائه دهیم که جان خود را با تمام وجود و جان خود برای مردم فدا کرد. غیبت امام خمینی (ره) خسارت بزرگی برای تاریخ کشور به ویژه نسل ما بود که تمام وجود ما را به فکر این مرد بزرگ پیوند داد و ما باید با برکت مقام معظم رهبری به عنوان جانشین قانونی امام خمینی (ره) به عمر دعا کنیم.

وی گفت: در تمام سالهایی که خدمت سربازی به هموطنانم بوده ام ، سعی کردم مسیری را که امام خمینی (ره) برای ما تعیین کرده است دنبال کنم و سعی کردم گناهانم را در چارچوب نظم و انقلاب و سادگی نگذارم. زیست شناسی و کار صمیمانه برای مردم ، من تا آنجا که می توانم از آن غفلت نکنم.

ناماکی اظهار داشت: “با روش مدیریت جهادی ، با استفاده از همه ابزارهای کشور ، علاوه بر اجماع ملی و تکرار خاطراتی از دوران دفاع مقدس ، توانستیم کمترین میزان را در اوج تحریم ها صرف کنیم تا به بزرگترین دستاوردها برسیم.” اگر زیرساخت های کشورهای اروپایی و آمریکایی را مقایسه کنید ، هزینه صدها برابر هزینه کورونا و مرگ و میر ناشی از Quaid 19 با ایران ، نتیجه می گیرید که مؤثرترین عامل در این دستاورد مدیریت جهادی و وحدت ملی بوده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: اساس حرکت ما برای مبارزه با کورونا جنبش های دفاع مقدس بود که یکی از دستورالعمل های امام خمینی بود. به عنوان یکی از قوانینی که امام خمینی (ره) پیشرفت کشور را در نظر گرفت ، بسیج در اقدامات ملی وزارت بهداشت از جمله بسیج ملی برای کنترل فشار خون و بسیج ملی برای مبارزه با کرونا به ما کمک کرد و ما نیز از این ابزار به خوبی استفاده کردیم.

به گفته وزارت بهداشت ، نمکی گفت: “گروه هایی که ما با مشارکت بسیج برای بررسی کرونا تشکیل دادیم توانستند بار بیمارستان ها را کاهش دهند و ما را از مرحله دفاع در برابر ویروس به مرحله حمله بکشند و یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت ما است.” ارتباط با بسیج و قدرتهای داوطلبانه نتیجه تفکر ناب بود که توسط امام ره در کشور ایجاد شد.

دکمه بازگشت به بالا