اجتماعی

بازارها و بازارهای روز به زودی با مجوز و ثبت نام سامانه وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز می کنند

مدیرعامل سازمان صنایع و مشاغل تهران گفت: به زودی بازارها و بازارهای روز با مجوز سازمان صنایع و مشاغل با دریافت مجوز بهداشت و ثبت نام در وزارت بهداشت کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش دیباروز ، سید علی مفاخریان ، مدیرعامل سازمان صنایع و مشاغل تهران در حاشیه بازدید از بزرگراه احسانی ، منطقه خلازیل و گلفروشیهای واقع در بزرگراه شهید هاشمی ، درباره ساماندهی بازار خزعیل گفت: آنها برای جلوگیری از جلوگیری مستمر و تعیین جدی نیاز دارند. ورود و خروج زباله.

وی با اشاره به موقعیت یک گل فروشی خاص که در بزرگراه شهید هاشمی در سالهای اخیر واقع شده است ، یادآور شد: برای اطمینان از ایمنی این مسیر و جلوگیری از تصادفات ، لازم است پس از ساماندهی منطقه ، قرارداد را امضا کنید تا بتوانید فعالیت های گل فروشی را ادامه دهید.

علی توکلی ، شهردار منطقه 19 وی ضمن قدردانی از انتقال تجربیات ارزشمند و راهنمایی مسئولان در ساماندهی مشاغل ، اظهار داشت: ساماندهی گل فروشی بزرگراه منتهی به بهشت ​​زهرا (علیها السلام) پس از دهه ها در دستور کار قرار دارد.

وی اعضای شورای اسلامی شهر تهران را از جمع آوری و جابجایی فروشندگان زباله در خلازیل از این منطقه آگاه کرد و افزود: اجرای این پروژه نیازمند تشکیل اراده عمومی در شهرداری تهران است که مکاتبات بسیاری انجام شده است.

توکلی ادامه داد: در همین رابطه با برنامه های جهادی و روزانه همکاران ما ضمن جمع آوری معتادان و کارتهای خواب و انتقال آنها به گلخانه ها ، با عبور از آراء بند 20 ، حکم دادگاه و نامه تعهد از فعالیت 40 گاراژ تخلف جلوگیری خواهیم کرد. آلوده به آتش و تولید مواد. در مرحله دوم ، ما سعی داریم محدودیت ترافیکی در ورودی های خلازیر ایجاد کنیم ، کلاس های جمع آوری زباله را ملزم به تغییر کلاس و کاهش و کنترل خسارات ناشی از جمع آوری ، خرید و فروش زباله کنیم.

شهردار منطقه 19 همچنین با اشاره به حذف خلازیل از منطقه گفت: خوشبختانه ما در این زمینه با سرمایه گذار مذاکره کرده ایم و در تلاش هستیم تا در اجرای این طرح مشارکت و مساعدت سایر موسسات را به خود جلب کنیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری 19 ، توکلی خلعت بازار را یکی از خسارات جدی در این منطقه توصیف کرد و گفت: جلوگیری از فعالیت فروشنده در این بازار که باعث ایجاد آسیب های اجتماعی و مشکلات ترافیکی می شود یکی از مستمر و اولویت ها است. برنامه ” شهرداری این منطقه را دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا