علمی و پزشکی

درخواست مجوز استخدام ۱۰۰ هزار نفری وزارت بهداشت از سازمان برنامه

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت وجود دارد، گفت: در این زمینه برای یکصد هزار نفر به سازمان اداری و استخدامی درخواست مجوز دادیم. امیدوارم آنها توافقات لازم برای تضمین سلامت مردم را داشته باشند.

با توجه به دندان های ما بهروز رحیمی در سفر به استان همدان به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد پیوست و گفت: مسئولان دولت آقای رئیسی به ویژه در حوزه سلامت در تلاش هستند تا عزت، عظمت و سلامت مردم را حفظ کنند. و ایران

وی با اشاره به عملکرد جهادی کارکنان بهداشتی و درمانی در زمینه واکسیناسیون و خدمات شبانه روزی در سراسر کشور، گفت: کارکنان بهداشتی و درمانی در دو سال گذشته در جریان شیوع ویروس کرونا جان خود را فدا کرده و آسایش و آسایش خود را فدای نجات جان خود کردند. از هموطنانشان.” همه مردم و مسئولان شاهد این از خودگذشتگی بودند و شایسته تقدیر ویژه هستند.

رحیمی با اشاره به اهمیت سیاست های کلی وزارت بهداشت در سال 1401 گفت: بر اساس دستور مقام معظم رهبری، سیاست کلی ما ترویج اصول اولیه سلامت در سراسر کشور خواهد بود. تکمیل و تجهیز طرح های بهداشتی در سراسر کشور با اولویت مناطق کم برخوردار به منظور محرومیت زدایی. اجرای این برنامه ها موجب رشد شاخص های سلامت خواهد شد.

معاون اداری و توسعه منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: ساماندهی نظام سلامت و شبکه شبکه در کشور تحولات اساسی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد خواهد کرد. به ویژه در بحث کاهش هزینه های سلامت مردم و دولت در میان مدت و بلندمدت که نتایج شگرفی در پی خواهد داشت، این موضوع مهم را با جدیت دنبال می کنیم.

بهره برداری از دانشکده پرستاری اسدآباد در آینده نزدیک

وی با تاکید بر اینکه پروژه آموزشی دانشکده پرستاری اسدآباد یکی از نیازهای مهم و اصلی این شهرستان است، گفت: در کنار ساماندهی طرح های بهداشتی در شهرستان اسدآباد، پروژه در حال ساخت دانشکده پرستاری را با جدیت دنبال خواهیم کرد. و قول می دهیم که در آینده بسیار نزدیک آماده بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: این دانشکده با برخورداری از امکانات آموزشی عالی، آموزش دانشجویان پرستاری در اسدآباد را بر عهده خواهد داشت و میزبان بسیار خوبی برای پرستاران سراسر کشور خواهد بود.

رعایت اخلاق و حفظ کرامت انسانی

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه همه ما در مقابل مردم پاسخگو هستیم، تصریح کرد: همه کارمندان دولت پست، مقام و منزلت خود را از مردم می گیرند و اگر مردم راضی نباشند، همه این منابع برای ما بی ارزش و بی اثر می شود. حوزه دولت.»

رحیمی افزود: به همه همکاران در واحدهای مختلف بهداشتی، درمانی و اداری توصیه می کنم که کرامت و اخلاق انسانی را در قبال مردم بیش از پیش رعایت کرده و با اعمال قانون تکریم ارباب رجوع در نظر آنان مایه افتخار باشند. مردم. ادامه بده

وی خاطرنشان کرد: با همه سختی‌ها، کمبودها و مشکلاتی که گاهی وجود دارد، باید تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش و امید و خدمت به مردم به بهترین نحو انجام دهیم و اجازه ندهیم مردم در هیچ زمینه‌ای احساس حقارت کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت بابیان اینکه نگاه سلامت در سطح کشور با سایر حوزه ها متفاوت است، گفت: با توجه به اینکه در حوزه ای خاص و مهم به مردم خدمت می کنیم، انتظار داریم وزارت بهداشت حمایت کند. متفاوت باشد و علاوه بر آن بتوانیم به درستی و با دستی باز انتظارات جامعه را به نحو مطلوب برآورده کنیم.

رحیمی بابیان اینکه کمبود نیرو در وزارت بهداشت وجود دارد، تصریح کرد: در این راستا برای 100 هزار نفر به سازمان مدیریت و استخدامی کشور درخواست مجوز داده ایم و امیدوارم برای تامین سلامت توافقات لازم را داشته باشند. شهروندان با جذب نیروهای متخصص.

ردیابی انتقال وضعیت کارمند

وی افزود: از نگرانی همکاران در سراسر کشور مبنی بر تغییر وضعیت و استخدام و موضوع اخذ مجوز کار برای 100 هزار نفر از سازمان برنامه و بودجه وزارت بهداشت با موضوع تغییر وضعیت شغلی مطلع هستیم. او گفت. وضعیت کارکنان این شرکت، برنامه 89 روزه نیز در حال رصد است.

رحیمی گفت: تلاش داریم با انجام معاینات در حد کمبود نیروی کار خود در وزارت بهداشت و از طرفی نیروهایی که در فرم هستند، کادر مجرب و متخصص را در حوزه های مختلف سلامت جذب کنیم. قراردادها با اخذ مجوزهای جداگانه و تامین منابع مورد نیاز سازمان برنامه و بودجه برای تغییر شرایطی که برای دستیابی به این موارد نیازمند حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی، سازمان مدیریت و استخدام و همچنین سازمان برنامه و بودجه هستیم. سازمان برنامه و بودجه

به گزارش وب دا، وی با بیان اینکه ایجاد آرامش در اعضای هیات علمی باعث ایجاد آرامش در بدنه دانشجویی و در نتیجه در جامعه می شود، گفت: نخبگان و اساتید در اعضای هیات علمی ما در کشور بار بزرگی از نظر آموزشی و تربیتی بر دوش دارند. در جامعه و اگر حقوق آنها در چارچوب قوانین و مقررات ادا نشود، این آرامشی که سال ها پیش در بین دانش آموزان ما برقرار شده بود متزلزل می شود و گاه آسیب های جبران ناپذیری را متحمل می شویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا