ورزشی

بازیکن بازداشت شده حامد لک نیست!

صبح امروز خبرگزاری های مختلف از دستگیری یک بازیکن در لیگ برتر انگلیس خبر دادند. گفته می شد این بازیکن در یک مهمانی شبانه دستگیر شده و قبل از کمک به او مواد مخدر و مشروبات الکلی مصرف کرده است. خبرگزاری ها او را اچ. نام او را L گذاشتند و او را بازیکن سابق یکی از پرطرفدارترین تیم ها معرفی کردند.

پس از چند ساعت گمانه زنی ها در مورد نام او شروع شد و کانال های تلگرامی به وضوح شروع به کار کرد H.L به نام حمید لک. بازیکنان این تیم پس از پیگیری و صحبت با بازیکنان خانم رفسنجان، دستگیری حامد لک را تکذیب کردند و مدعی شدند حامد لک در تمرین امروز این تیم حضور داشته است. جای تردید است که حمید لک به این تفاسیر واکنشی نشان نداده باشد.

اما شنیدیم باشگاه دوشیزه رفسنجان قصد دارد تا ساعاتی دیگر گزارش تصویری تمرین امروز را در صفحات مجازی خود منتشر کند تا به طور غیرمستقیم دستگیری حمید لک را تکذیب کند. واضح است که باشگاه خانم رفسنجان علاقه ای به دخالت مستقیم در این موضوع ندارد. حال باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم تا متوجه شویم. L کیست؟ اهالی ح به جز حمید لک که سابقه بازی در تیمی سرشناس را دارد کس دیگری را به یاد نمی آورند و به همین دلیل نام حمید لک به عنوان یک فوتبالیست بازداشتی شناخته می شود.

باید منتظر بمانیم تا حمید لاک کلوب یا پاور که ه. L برای انتشار اطلاعات بیشتر برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

258,254

دکمه بازگشت به بالا