باید با ویروس کرونا کنار بیاییم

باید با ویروس کرونا کنار بیاییم

طبق این گزارش شفافوی در مورد استوكس گفت: “اگر او نیامده بود ، او باید برای آموزش تمرین می كرد.” پرونده برای پیگیری مقامات قانونی کمی پیچیده است.

وی اظهار داشت: من معنای حمایت ویژه از پرسپولیس را نمی فهمم ، اما آنچه من در مورد الدوری می دانم این است که کار با پروتکل های سالم هزینه زیادی ندارد. اگر می خواهید هر هفته کرونا را آزمایش کنید ، هزینه هر بازیکن در هر ماه سه تا چهار میلیون تومان است. این کار بزرگی نیست و هر مربی یا بازیکنی می خواهد مبلغ کمتری بپردازد. بعضی ها می گویند که هزینه تست بالاست ، اما فکر می کنم صحبت کردن در مورد این موضوعات به این دلیل است که برخی افراد فرار می کنند و هزینه مسابقات را نمی پردازند. آیا کسانی که می خواهند لیگ را تمام کنند ، آماده پرداخت مابقی قراردادهای بازیکنان هستند؟

وی افزود: اگر منتظر از بین بردن کورونا باشیم ، فکر می کنم شش تا هفت ماه طول بکشد تا واکسن کشف شود. آیا باشگاه ها پس از آن آماده پرداخت بازیکن هستند؟ برخی از مدیران و باشگاه ها می خواهند باهوش باشند و متأسفانه برخی از این مربیان و بازیکنان در حال بسته شدن لیگ هستند. تنها کسانی که از دست می دهند مربیان و بازیکنان هستند. اگر فوتبال بسته باشد ، تنها کار بسته در ایران است. در حال حاضر کلیه مشاغل و بخش ها به فعالیت خود ادامه می دهند. نکته مهم این است که بهداشتی و موارد لازم برای آموزش سریع تیم را داشته باشید.

گل محمدی درباره تست مثبت تست کورونا برای برخی از بازیکنان لیگ برتر گفت: “موقعیت فدراسیون فوتبال باید در مورد شروع لیگ قوی باشد.” هیچ کس نباید از شروع تمرین تیم ناراحت باشد. به نظر من ، فدراسیون فوتبال باید قوی باشد تا در مقابل تصمیمات خود مقاومت کند. متأسفانه ، بعضی از تیم ها وقتی می بینند فضایی که می توانند فوتبال را نابود کنند ، این کار را انجام می دهند. این باشگاه ها آگاهانه یا ناآگاهانه به فوتبال ضربه می زنند. هر مرکز درمانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و قطعاً از بسته های استاندارد استفاده می کند. البته در هر گروه میزان خطا وجود دارد. من فکر می کنم وزارت بهداشت اصلی ترین مقام در این زمینه است.

گل محمدی همچنین گفت که هیچ کس نمی تواند تضمین ناپدید شدن کورونا در یک یا دو ماه آینده باشد. هیچ کس نمی تواند تضمین کند که کرونا برنده نخواهد شد. نکته مهم پیروی از پروتکل های سالم است. در صورت مشاهده ، خطر کاهش می یابد. البته در تمام مشاغل خطر عفونت وجود دارد. در بعضی از مشاغل خطر ابتلا به عفونت بسیار زیاد است. این نیز می تواند در فوتبال اتفاق بیفتد. با این حال ، ما نمی توانیم فوتبال را ببندیم و می ترسیم که کسی تاج را بگیرد. ما باید با این ویروس مقابله کنیم زیرا بسیاری از کشورها فوتبال را شروع می کنند. در بیشتر کشورها ، آنها تصمیم گرفتند فوتبال خود را ادامه دهند.

دکمه بازگشت به بالا