علمی و پزشکی

تامین تجهیزات پزشکی، بهترین اقدام برای حمایت از حوزه سلامت در دوران کرونا

فرمانده ستاد عملیات بخش بیماری های کرونا در تهران بیماری همه گیر Covid-19 را یک شوک بزرگ اقتصادی به جهان توصیف کرد و گفت که رفع نیازهای تجهیزات پزشکی بهترین راه برای حمایت از سیستم بهداشت است.

به گزارش دیباروز ، دکتر علیرضا زالی ، امروز در جلسه ای که با مسئولان بانک قرض الحسنه ایران برگزار شد ، بیماری همه گیر Covid-19 را یک بحران پیچیده و یک شوک اقتصادی بزرگ در سراسر جهان ، و میزان و عمق آشفتگی آن را توصیف کرد. علت بی سابقه ای در سالهای اخیر.

فرمانده ستاد پایتخت ، کرونا ، در جنبه دیگری از سخنان خود ، با اشاره به حمایت از نهادهای مختلف در زمینه بهداشت و درمان در اپیدمی کرونا ، گفت: بهترین اقدام برای کمک به حوزه بهداشت و کاهش درد بیماران رفع نواقص و نیازهای این رشته و تهیه تجهیزات پزشکی است.

زالی اهدای مواد و تجهیزات پزشکی توسط بانک آنلاین قرض الحسنه به مراکز درمانی سراسر کشور با توجه به اپیدمی کرونا را هدف صحیح و بهینه برای حمایت از سیستم بهداشت دانست و این روش را مطابق با وضعیت فعلی. نیازهای مراکز درمانی

وی با اشاره به ادامه بحران کرونا ، به نقش نهادهای حمایت کننده از سلامت اشاره کرد و افزود: “در اپیدمی کرونا ، یک فضای احساسی مثبت در ایالت شکل گرفته است و همه نهادها از بازیگران اصلی این حوزه کمک و تکریم می کنند سلامت و مدافعان سلامت. “کرونا جان خود را فدا کردند ، آنها بهای آن را پرداختند. ما دستاوردهای بزرگی دیده ایم.

تخصیص بسته های حمایتی برای تکریم مدافعان بهداشت ، بررسی تفاهم نامه منعقد شده قبلی با توجه به نیاز دانشگاه و کارکنان آن و رضایت کارکنان دانشگاه از دریافت وام از ایران آنلاین از دیگر موارد مطرح شده توسط رئیس جمهور در این جلسه بود. بانک

زالی ضمن تمجید از خدمات بانک آنلاین ایران در زمینه های اجتماعی و اقتصادی و حمایت از حامیان بهداشت در اپیدمی کرونا ، به اقدامات فوق الذکر در راستای انجام مأموریت مسئولیت اجتماعی این گروه و نگاه استراتژیک ایران به بانک آنلاین در خدمات بهداشتی اشاره کرد. . این سیستم به عنوان الگویی مناسب برای مشارکت سایر نهادها به منظور تکریم مدافعان بهداشت است.

سلتیان – مدیر شعبه استان تهران در بانک آنلاین قرض الحسنه ایران – وی با قدردانی از تلاش مدافعان بهداشت در مقابله با بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، به جایگاه و ارتباطات این موسسه بانکی در کشور و اقدامات بانک بر اساس مسئولیت اجتماعی

به گفته وی ، وی تسهیلاتی را در گیلاس الحسنه به حامیان بهداشت پرداخت ، 130 میلیارد ریال دستگاه تشخیصی و درمانی کرونا را خریداری و اهدا کرد و 15000 مورد تجهیزات پزشکی را به بیش از 126 مرکز درمانی در کشور اهدا کرد. برخی از خدمات این موسسه بانکی انجام شده است.

سلتیان اهدای مواد پزشکی به مراکز درمانی سراسر کشور را ادای احترام به بانک قرض الحسنه آنلاین ایران به منظور کمک به سیستم بهداشت و کاهش درد بیماران عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که از طریق این اقدام بتوانیم برخی از نگرانی های جامعه پزشکی

طبق اعلام روابط عمومی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی ، در این جلسه عون الله سلطیان مدیر – شعب استانهای تهران ، عباس رنگبرانی – معاون شعبه استان تهران و سعید یاساقی مدیر روابط عمومی واحد تهران در قرض ال -حسنا آنلاین. از ایران ، دکتر خدادوست – معاون اداری و توسعه منابع دانشگاه – و سعیدی – مدیر امور حسابداری دانشگاه برای بحث در مورد اقدامات انجام شده و زمینه های افزایش همکاری بین دو گروه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا