اقتصادی

تخفیف ویژه‌ اسنپ برای سفر به مراکز واکسن در ۱۱ شهر تمدید شد

به گفته دیباروز ، واکسیناسیون در سراسر کشور اصلی ترین راه مبارزه با ویروس کرونا است که از ابتدای سال جاری در کشور ما آغاز شده است. در همین راستا ، سیستم SNAP اعلام کرد که قصد دارد در روند ایمن سازی مردم کشور در برابر کرونا در کنار کاربران خود باشد و در راستای این مسئولیت اجتماعی ، از اول ژوئن ، برنامه ای برای تسهیل بازدید از مراکز واکسیناسیون با شعار “اسنپ همدم واکسیناسیون شما”.

در مرحله اول این طرح پشتیبانی ، از اول تا پانزدهم خرداد ، از مبدا یا مقصد مراکز واکسیناسیون در تهران و حومه آن ، سفر به سالمندان برای این مراکز در نظر گرفته شد.

طبق اسنپ ، با توجه به اثربخشی این طرح ، این سیستم در نظر دارد مرحله دوم برنامه پشتیبانی سفر به مراکز واکسیناسیون در سایر شهرهای کشور و سایر گروه های سنی را ادامه دهد. بنابراین از 15 تا 31 ژوئن علاوه بر تهران ، شهروندان مشهدی ، اصفهان ، شیرازی ، تبریزی ، اهوازی ، ساری ، رشت ، قم ، قزوین و کرج می توانند از تخفیف ویژه SNAP برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون منتخب استفاده کنند. شهر آنها

جزئیات تخفیف واکسیناسیون

از تخفیف 50 درصدی اسنپ می توانید برای 2 سفر (حداکثر 30 هزار تومان) از مبدا یا مراکز واکسیناسیون تعیین شده که در نقشه اسنپ مشخص شده اند ، از ساعت 7 صبح تا 3 بعدازظهر استفاده کنید. برای استفاده از این نیمه پرواز ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از انتخاب محل دقیق یکی از مراکز واکسیناسیون App Snap ، یک عبارت واکسن را در قسمت کد تخفیف وارد کنید. برای درخواست اسنپ از دیگران می توانید از گزینه “سفر برای دیگری” نیز استفاده کنید.

اگرچه هنوز لیست کاملی از مراکز واکسیناسیون تاجگذاری به طور رسمی منتشر نشده است ، اما اسنپ سعی کرده است تمام مراکز فعال در تهران را پوشش دهد و مراکز انتخاب شده را در نقشه خود در شهرهای دیگر علامت گذاری کند تا افراد بتوانند در این مراکز تخفیف بگیرند.

برای یافتن مراکز تخفیف ویژه SNAP ، می توانید “واکسن” ، “واکسن” یا “تاج” را در بخش جستجوی نقشه های SNAP جستجو کنید یا برای یافتن این مراکز نماد را دنبال کنید روی نقشه باشید همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در مورد این مراکز به اسنپ بلاگ مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا