عمومی

تربیت نیروی انسانی نوآور مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی کاظمی صبح پنجشنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره جوان خوارزمی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب هستیم، مهم ترین عامل در گام دوم انقلاب تربیت مبتکر و مبتکر است. سازندگان. نیروی انسانی، نیروهایی که می توانند در عرصه علمی در کنار سایر حوزه ها فعالیت کنند. برای آن که سند تحول با محوریت عبادی، زمینه رشد کشور را فراهم می‌کند، اگر می‌خواهیم ایران قوی و مقتدر باشد، باید از فرصت‌های علمی و پژوهشی بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: معاونت آموزش متوسطه ریاست جمهوری در تلاش است تا فرصت مناسبی را فراهم کند، جشنواره خوارزمی با شناسایی دانش آموزان مستعد، توسعه کارآفرینی، تربیت نیروی انسانی مولد و موثر و تلاش برای تجهیز دانش آموزان به علم، پژوهش و نقش آفرینی در حوزه هویت ملی با توسعه علم».

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بعد از جنگ، جوانان باعث تشدید انقلاب شدند، گفت: پر کردن شما در تلاش برای پر کردن شکاف های موجود در کشور و توسعه افق های علمی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی هستید و ما در نظام تعلیم و تربیت موظفیم فرصت رشد و شکوفایی شما را فراهم کنیم و زمینه را در جهت ارتقاء بخشیم. برای شکوفایی و بهره برداری از دانش و استعداد خود به صورت عملی.

کاظمی تاکید کرد: شما به این موفقیت دست یافته اید. اما این آغاز راه است، او باید برای تقویت خود تلاش بیشتری کند. زیرا این نقطه شروع است و لازم است با رفع نواقص خود را ارتقا دهید و خود را در این زمینه مقید می دانیم و برای اولین بار پس از جشنواره از دانشجویان حمایت می شود. چرا که دولت سیزدهم از برنامه ها حمایت ویژه ای کرد از نظر فن آوری او آن را دریافت کرد.

دکمه بازگشت به بالا