عمومی

شورای تعلیم و تربیت در ۳ روستای طارم سفلی تشکیل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته خبرنگار آنلاین ، شورای آموزش روستایی در روستاهای علی آباد و اردک قرار دارد مهین روستا چقدر طارم سوفلا تشکیل شد و اولین جلسه شورا در سه شنبه صبح با حضور معلم ، سرپرست دهیار ، شورای روستا و مردم دانش برگزار شد. فرا گرفتنامام رستا ، مسئول پشتیبانی آموزش طارم ، مدیران گروه اقدام آموزشی و فرهنگی و رئیس اردوی پیشرفت و توسعه.

جواد رجبی ، مدیر کارگروه آموزشی اردوگاه پیشرفت و پیشرفت در اسلحه صاحب موضوع (آجیاستانداری قزوین در مورد شورای آموزش و آموزش کلیسا وی گفت: “آنها با توجه به ارزش ، گروهی برای توافق و عملیات هستند.” ها، وظیفه هاقابلیت ها و زمینه های موضوعات مختلف از طریق کارکردها و روش های فکری و علمی ، از طریق تفکر ، برای بیان استراتژی ها و ایده ها و فرایندها و توضیح آنها برای رسیدن به اهداف ، اهداف و تصاویر مورد نظر.

او گفت: شورای آموزش و آموزش کلیسا گفته می شود که گروهی از افراد حساس ، علاقه مند و فعال در روستا ، برای بحث و گفتگو در مورد یکی از موضوعات مرتبط با آموزش در روستا ، گفتگو و اظهارنظر درباره حل مشکلات در جامعه هدف و درنهایت ملاقات می کنند. بعد از هم افزایی بین افکار خود بهترین راه حل است از جانب انتظار راه حل ممکن است از جانب دریافت شد بیا ، حرکت کن کم اهمیت آنها اقدامات لازم را انجام می دهند.

الرجبی اظهار داشت که این طرح در پی شناسایی ، شناسایی ، همراهی و استفاده از قابلیت های همکاران مؤثر است. دارند آموزش و پرورش منشأ روستایی دارند. اکنون این افراد یا نخبگان هستند آموزش و پرورش او توانایی داشتن چنین آینده ای را دارد. در هر دو صورت ، این برنامه برای انتقال مشکلات روستا به “متفکران” در این زمینه و استفاده از توانایی آنها برای حل این مشکلات و دستیابی به اهداف است. آموزش و پرورش مورد استفاده قرار گیرد. از سوی دیگرامام كلیسا می تواند از توانایی این افراد بهره ببرد و از نقش مشورتی و اجرایی آنها بهره ببرد.

وی افزود: یکی از کاستی های جدی در عدم دستیابی به اهداف اصلی ، توسعه مرکزی برنامه است. این خطاها بسیار ویران کننده است توجه ضعیف می تواند یکی از اصلی ترین موانع دستیابی به برنامه ها در حوزه های مختلف باشد طول می کشد قدرت و پتانسیل نخبگان محلی و بومی را در نظر بگیرید. شورای آموزش و پرورش با بهره‌گیری از توانایی نیروهای مؤثر در خود روستا ، سعی در جبران این کمبود و اقدام در جهت دستیابی به ایده دارد.

الرجبی اظهار داشت: رسیدن به اهداف در هر جامعه ای نیازمند افرادی است که بتوانند زمینه را برای دستیابی به این اهداف فراهم کنند و از همه مهمتر این برنامه ها در جلسات است.شورای آموزش کلیساخود را برای حل مشکلات منطقه خود حل کنید.

شوراهای آموزش روستا را هنگام راهنمایی و مشاوره به یاد بیاورید. بهترین راهها و وسیله برای پیشرفت ، توسعه و تعالی در یک جامعه یا سازمان مطابق با ارزش ها و وظایف حاصل می شود.
حصول موفقیت و دستیابی به نتایج مؤثر در یک جامعه یا سازمان به کار جمعی فکری ، نظم فکری و عملی و تضاد عقید بستگی دارد.

سرانجام ، مدیر کارگروه توسعه و آموزش کاسپین گفت: “تاکنون شورای آموزش روستا آکیجان مرگ غربی و علی آباد و اردک مهین طارم سوویلا تشکیل شد و در روزهای آینده این شورا در روستاها خواهد بود هانس، قهوهای مایل به زرد، تعداد کمی، بازدید کنندگان شما و معلم تعداد کمی مرگ شرق ، دستجرد مرگ غرب ، روستاهای زرند و عباس آباد و طارم سیسلا نیز شکل گرفت.

دکمه بازگشت به بالا