عمومی

تک و پاتک اعضای شورای شهر بوشهر به خاطر تحقیق و تفحص از شهرداری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استان ها: در هفته‌های اخیر ، یکی از موضوعات مطرح شده بین عضو و رئیس شورای شهر در رابطه با موضوعات مطرح شده در رابطه با بررسی پروژه ناتمام تبدیل میدان القدم به خیابان امام علی بود.

این موضوع توسط یک عضو و رئیس شورای شورای شهر بوشهر مطرح شده و پاسخ هایی دریافت شده است ، جایی که یکی از اعضای شورا ادعا کرد که درخواست تحقیق تایید نشده است ، و رئیس جمهور شورا می گوید که این درخواست در حال پردازش است.

اعتراض به اختلاف هیئت مدیره

آغاز داستان این بود که اکبر توسلی ، عضو شورای شهر بوشهر ، با درخواست خود برای تحقیق در مورد پروژه ناتمام که از میدان غدیر به خیابان امام علی منتقل شده بود ، در اعتراض به اختلاف هیئت مدیره اعتراض کرد.

این موضوع به تازگی ذکر شده است: با توجه به واگذاری و اجرای پروژه جاده دایره الغدیر ، منابع زیادی از خزانه دفع شده است که تخمین زده می شود حدود 10 تا 11 میلیارد تومان برای من هزینه کند.

توسلی اظهار داشت: این در حالی است که طبق تخمین من این پروژه بیش از سه میلیارد تومان تخمین نمی زند.

متأسفانه ، او ادعا كرد ، زیرا اعضای دیگر پشتیبانی نمی شدند. انجام شده با تأثیرگذاری در شورای شهر ، تحقیقات شهرداری درباره این پروژه پس از سه ماه بی نتیجه مانده است.

تحقیقات شهرداری در حال انجام است

با این حال ، این پایان کار نبود و رئیس شورای شهر اظهارات اعضای شورای شهر را پیشنهاد تبلیغاتی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاري آنلاین ، ابوذر دادار اظهار داشت كه پروژه مذكور از جمله عمده سؤالات در جلسه محاكمه شهردار سابق بود كه آقاي توسلي به آنها رأي داد. طول می کشد وی گفت که از پاسخ شهردار راضی نیست ، اما بعداً رأی صادر شد طول می کشد رای دادن به حذف شهردار.

وی با بیان اینکه تعداد احتمالی تاواسول کاملاً متفاوت از واقعیت پروژه رستگارد است و ادامه داد: هزینه‌های شهرداری کمتر از دو میلیارد تومان و نه 10 میلیارد تومان بود. به دلیل اهمیت هزینه کردن در تصمیم گیری پولبرنامه این عضو شورا مطابق با دستورالعمل کمیته حقوقی شورا نیست.

داهدار گفت: طبق برنامه تحقیق ، طبق قانون درخواست شهرداری برای یك سوم از اعضای شورا وجود دارد ، “پس از آن رئیس شورا باید ظرف 48 ساعت درخواست را به كمیته ذیصلاح مربوطه در شورا ارسال كند.” شهرداری مکاتبات را ارسال کرده است ، و اگر دو سوم متقاضیان اطلاعات کافی را اذعان نکردند ، کمیته باید ظرف یک هفته با شهردار تماس گرفته و به پاسخ وی گوش کند.

شهردار شورای شهر بوشهر اظهار داشت: این کمیته باید ظرف 10 روز گزارش خود را به دادگاه شورا ارسال کند و در صورت بررسی ، مجدداً به کمیته ذیربط ارجاع می شود. در این مرحله طی 10 روز اعضای کمیته تحقیق بین 3 تا 7 عضو شورا منصوب می شوند. سپس کمیته گزارش خود را حداکثر ظرف مدت سه ماه به دستگاه صالح شورا ارسال می کند و پس از اتمام آن ، به شورا ارسال می شود و در همان جلسه به آن رأی می دهد. طول می کشد بودن. در صورت اثبات تخلف ، برای پیگیری به مراجع قضائی و نظارتی ارجاع می شود.

اظهارات عضو شورا دروغهای ناب است

داهدار با اشاره به رویه های مقرر در قانون وظایف شورا؛ وی توضیح داد: زیرا بحث کمی است پول درخواست عضو شورای تحقیق و تحقیقات بدون هیچگونه تشریفاتی به مرجع ذیصلاح (کمیته حقوقی) ارجاع شده است.این اسناد از متقاضیان دریافت می شود و مدارک از شهرداری دریافت می شود.

وی با بیان اینکه سخنان توازول با هدف جلوگیری از طرح تحقیق كاذب صرفاً دروغین است ، اظهار داشت: وی در تبلیغات انتخاباتی و رفتارهای تبلیغاتی افراط كرده است و موضوعی كه در روال او پیش می رود و به سمت جامعه بر علیه واقعیت پیش می رود. . در عین حال ، اگر نگران پیگیری این موضوع بود ، نباید در جلسه عزل شهردار با رأی منفی خود ، به نوعی پاسخ شهرداری راضی بود.

رئیس شورای شهر بوشهر عنوان کرد: تحقیق و تفحصی که شهرداری در رابطه با پروژه ایجاد میدان قدم انجام می دهد ، منوط به مراحل قانونی آن خواهد بود و مطمئناً در هر مرحله از شهروندان از نتایج مطلع می شود.

من ماموریت نظارتی شورا را انجام می دهم

اکبر توسلی ، عضو شورای شهر بوشهر ، در اظهاراتی اظهارات رئیس جمهور شورا را بیان کرد. بودن.

وی افزود: “با ثبت مکاتبات و درخواست تحقیق ، من به همراه چهار عضو محترم شورا در زمره امضا کنندگان درخواست تحقیق قرار گرفتم و اکنون این درخواست برای 135 روز گذشت.” به من بگویید ، شورای شهر اکنون در این پروسه کجاست یا در واقع ، این روند 143 روزه کجا باید باشد؟

تاواسول توضیح داد: “افکار شما اشتباه است. پیروی از وظیفه نظارتی شورا پیشنهاد تبلیغاتی نیست ، بلکه پیگیری امور مردم وظیفه اعضا است و آنها قسم خورده اند ، گرچه ممکن است این امر محدود به یک خدای ناخواسته نباشد.”

وی خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید ، من قصد ندارم برای به دست آوردن پیشنهاد تبلیغاتی ، مجدداً وارد کارزار انتخاباتی شوم که البته اگر گروه یا جناحی در شورا چنین شورایی را ایجاد کنند ، بعید نیست حضور شخصی داشته باشد.

این مشاور شورای شهر ادامه داد: من به عنوان ناظر ، من اولین عضو شورای نظارت بودم که در مورد برخی از کارهای شهردار سابق بوشهر بحث کردم. با او تماس بگیر در این پروژه ، میدان القادر سؤالاتی را مطرح می کند و وکلای خوب می دانند که سؤال در مورد سوال یا موضوعاتی که برای پاسخ دهندگان مبهم یا مبهم است ، توضیح می دهند ، اما مشکل این است که جداسازی و جدا کردن دسته ی آخر که تیم شورا از ابتدا انجام داده است ، و قانون راه های مختلفی برای رسیدن به نتیجه ارائه داده است. بازجویی و عزل از طبقه آخر بودند.

پای خود را از گلوی تحقیقات بلند کنید

تاواسول افزود: من به این پروژه اعتقاد داشتم كه نقض و از بین رفتن حقوق عمومی از 10 تا 11 میلیارد تومان است و وظیفه عضو ناظر شورا این است كه پس از كشف و بررسی صحت تخلف ، اگر شخص یا اشخاصی كه از این قانون انحراف كرده اند ، علت مراجعه و گزارش جرائم و تخلفات را نام برد. حقوق عمومی دادگاه ها و برخورد با کسانی که از دریا حمایت می کنند تا از خود محافظت کنند.

وی اظهار داشت: یکی از استدلال های محکم برای این موضوع این است که برخلاف قانون کافی است پروژه شکستن معامله شکسته و خرد شود. در حال پردازش بدون سرپرست باتجربه در نظر گرفته شد و در حالی که اسناد امضا شده 12 میلیارد تومان ارزش داشت ، بدون انعقاد قرارداد واحد تجاری ، وی تحت بازوی شخصی به عنوان پیمانکار قرار داشت تا به این و آن مطالبه حقوق خود بپردازد. .

توسلی در گفتگو با رئیس شورای شهر اظهار داشت: انتظار شما و برخی همکاران انتظار می رود بدون توجه به وضعیت غالب اورژانس در شهر و کشور به دلیل شیوع ویروس تاج (اواخر سال گذشته و اوایل سال جدید) روند بازجویی را ادامه دهند. من فکر کردم که عجله اخراج گزینه خوبی برای شهر و شهرداری نیست و چالشی خواهد بود. به جای انجام وظیفه نظارت و پیگیری پرونده تحقیق و کسب حق از دست رفته برای تصمیم گیری پولبه طریقی ، من راهی برای روشن شدن صورت مسئله ارائه داده ام ، به گونه ای که اگر حقیقت موضوع در غیر این صورت است ، پای خود را از گلوی تحقیقات خارج کنید و در طی مکاتبات آن را به مرجع نظارتی واگذار کنید تا موضوع بررسی شود. سیاه بچرخ هر چه غش

انتظار می رود مشکلات اعضای شورای شهر در یک فضای آرام و عقلانی برطرف شود و سایر اعضای شورا به ما کمک می کنند تا کمتر از این موضوعات را بطور عمومی مشاهده کنیم.

دکمه بازگشت به بالا