عمومی

جهش تولید در اردستان با ارتقای فرهنگ کار محقق خواهد شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمیدرضا تماله عصر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در کردستان اظهار داشت: نقش فرهنگ عمومی در مدیریت بیماری های اورا بسیار مؤثر خواهد بود. از ابتدای ابتلا به این بیماری ، مردم در پیشرو بوده اند و با همکاری بیشتر در این زمینه می توانیم در کنترل بیماری به موفقیت هایی دست یابیم و از این نظر باید فرهنگ سازی کنیم.

وی افزود: ما باید راهکارهایی را در نظر بگیریم تا خسارات ناشی از هاله به فرهنگ عمومی کاهش یابد تا تأثیر منفی بر فرهنگ مردم داشته باشد ، مانند سلام رحم مبتلا می تواند برداشته شود.

استاندار کردستان اظهار داشت: موضوع جهش تولیدی بر حوزه اقتصادی نظارت می شود و کلیه پیوندهایی که می توانند در این جهش مؤثر باشند باید در نقشه راه اقتصادی کشور استفاده شود.

وی اظهار داشت: در بخش جهش تولید یک سری وظایف به عهده آژانسها و سازمانهایی است که در حوزه تجارت فعالیت دارند اما اگر بخواهیم به جهش تولید در کردستان برسیم باید فرهنگ کاری را ارتقاء دهیم که بتواند در همه زمینه های صنعت و معدن ، گردشگری و صنایع دستی محقق شود. .

با راه‌اندازی واحدهای صنعتی در کردستان ، نگران عرضه نیروی کار خواهیم بود

الثمالی گفت: “در شهر کردستان ما فقط نگران تأمین توان آن مانند واحدهای صنعتی در آستانه بهره برداری هستیم و با توجه به اینکه سه پروژه اصلی که در شهر آغاز می شود به پرورش فرهنگ کار کمک خواهد کرد ، مردم از اشتغال در این نوع پروژه استقبال می کنند.” .

استاندار کردستان اظهار داشت: نگران کننده است که نیروهای جدید ورود دفاتر و کارخانه ها همه به دنبال سهولت کار هستند و نمازگزاران ، مجالس ، دانشگاه ها و شهرداری ها باید برای ساختن فرهنگ مناسب در این زمینه فکر کنند ، زیرا اگر این مشکل برطرف نشود ، بازار کار این شهر را در دست غیر شهروندان خواهیم دید.

وی افزود: باید بررسی هایی در مورد فعالیت مدیرانی صورت گیرد که در تنگناهای روند اقتصادی و تولیدی شهر کردستان قرار دارند و معمولاً از برخی نقاط ضعف و ضعف رنج می برند یا در کارشان جدی نیست.

دکمه بازگشت به بالا