اقتصادی

حمایت از تولیدی‌های سهیم در اشتغالزایی در دشت ورامین

دیباروز / تهران نماینده مردم ورامین ، قرچک و بیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های جدی در انجمن زمینه سازی برای کارآفرینی است ، گفت: از محصولات ساده ورامین که به اشتغالزایی کمک می کند حمایت می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، حسین نوش آبادی ظهر امروز شنبه 20 شهریور در حاشیه بازدید از کارخانه شیشه و کریستال در روستای ریحان آباد ورامین در جمع خبرنگاران با اشاره به توانایی شهرهای ورامین گفت: ، پیشوا و قرچک دارای ظرفیت جذب بسیار خوبی هستند. ایجاد فرصت های تجاری: ما تجارت خوبی برای این نوع کارگاه ها هستیم که به دلیل فعالیت های گسترده کارآفرینان کریستال و شیشه ، این منطقه اکنون به عنوان مارک شیشه ای کشور به صورت ملی ثبت شده است.

نوش آبادی با اشاره به اینکه ثبت ملی شیشه و کریستال برای دیار 15 خرداد حرکتی نمادین است تا بگوییم این منطقه پتانسیل خوبی برای تولید محصولات دارد ، افزود: به عنوان علامت تجاری ارسال می شود.

نماینده شهرهای ورامین ، پیشوا و قرچشک تصریح کرد: این کارخانه ها یکی از کارگاه های تولیدی با دستمزد سریع هستند و یکی از مزیت های این کارگاه های کوچک ایجاد فرصت های شغلی است که در جهش تولید نقش دارند.

و در مورد برنامه هایی برای حل مشکلات و مشکلات تولیدکنندگان ، کارگاه ها و کارخانه ها ، گفت: “در این بازدیدها که با حضور رئیس بخش خاموش انجام می شود ، صاحبان مشاغل موانعی را در زمینه املاک و مستغلات مطرح می کنند. ما مشکلات و موانع موجود در موانع و ستاد تسهیل تولید در شهر را بشنوید. آنها بررسی می شوند و اگر موردی وجود داشته باشد که به طور قانونی قابل حل باشد ، اولویت خواهد بود.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و بیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ما حمایت از کارگاه ها و محصولات در دشت ورامین است که به ایجاد فرصت های شغلی کمک می کند و یکی از برنامه هایی که مصمم هستیم در آن به طور جدی انجام دهیم این انجمن تولید و تأسیس راه آهن به عنوان بستری پیشگام است و انشاءالله در دولت جدید شاهد رونق تولید و فعالیت های جهادی خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا