عمومی

خیر مقدم به سربازان تازه نفس عدالت

ابتدا می خواهم صمیمانه تسلیت خود را به شما عزیزان عرض کنم که علاوه بر چالش ها و مشکلات معمول آمادگی برای آزمون اتحادیه ، شما دوستان عزیزم با مشکل ویژه و عجیبی به نام تعویق امتحان به دلیل حضور بدنام ویروس کرونا و مشکلات و فشارهای آمادگی برای امتحان چندین برابر شده است.

عزیزانم ، من از امروز وارد عرصه ای شده ام که هر لحظه و بودن در آن طعم شیرین تر و شیرین تری نسبت به آنچه امروز با شنیدن خبر پذیرش شما و همان میزان استرس و اضطرابی که تا امروز تجربه کرده ام دارد. به شما به هیچ وجه قابل مقایسه با فشارها و چالش هایی نیست که از این به بعد با آن روبرو خواهید شد و این خاص ترین احساس حرفه ای است که انتخاب کرده اید ، نمونه واقعی یک چشم اشک و دیگری لبخند.

مزرعه نمونه ای از یک زمین دایره ای است که آماده کاشت و برداشت است و بدون شک در این زمینه به هر دانه ای که می کارید می دهید. آنچه مهم و مهم است کیفیت دانه ای است که می کارید و هدفی که از این بذر می خواهید و برداشت می کنید. برای من و همسالانم ، استخوان های شکسته این رشته ، در توصیف باروری و باروری حرفه وکالت ، نمونه ای از طول عمر میوه های درخت گردو ارائه داد. صبر و شکیبایی مطلوب ارائه می شود شرایط و ضوابط اجتناب از آفات ناشی از نهال مرغ دریایی وظیفه ای است که باید از ابتدای کشت نهال به یک عادت تبدیل شود.

بجز آفت نهال گردو نمی دانم گرفتاری حرفه شریف وکالت به اندازه ثروت اندک او در حرص و طمع ، دروغ ، فریب ، تکبر و غرور است. و من همه چیزهایی را که آنها آمار می نامند می دانم.

صداقت/شجاعت/مهربانی/مثلث یک مثلث اخلاقی در حرفه وکالت است این مثلث پایه و اساس ظهور سایر ویژگیهای ضروری وکیل حرفه ای مانند احترام به قانون ، احترام به هم رزمان جانباز شما ، احترام به دادگاه ، احترام به طرف دعوا ، تجلیل از قضات ، نظافت ، نظم و انضباط و موارد فوق العاده است. تاریخ ، حیا و فروتنی ، نجابت و فروتنی و غیره زمینه این حرفه زیبا بهترین فرصت برای قدم زدن با تمرین و ریاضت در راه آراسته شدن به صفات بشریت است (توصیف این ویژگی ها به طور مفصل ضروری است و شما به موقع می شنوید و در صحنه ظاهر خواهید شد).

لازمه اولین قدم در این حرفه داشتن افراد و داشتن قلبی است که به مهربانی هم نوعان شما بستگی دارد. بیایید یک شخصیت خوب برای او بسازیم. وکیل بودن دارای یک معنا و مفهوم است که می توان در تجزیه و تحلیل بسیاری از کتابها نوشت ، اما مطمئناً در آخرین سطر کتاب می بینیم که هنوز توصیفات و معانی وجود دارد که باید بازنویسی شوند.

در دنیای کلمات و حرفه ها (گرچه معتقدم که فراخواندن هنر شریف انسان است کمتر حرفه ای تخصصی را می توان در مورد خدمات مشابه حمایتی فراگیر اعمال کرد. او در مورد چیزهایی صحبت می کند و رازهایی را فاش می کند که نزدیکترین اعضای خانواده اش ممکن است از آن آگاه نباشند ، و شما در حالی که این اعتماد را تحمل می کنید ، راهی برای رهایی او از چالش فکر می کنید.

در همین حال ، کمپین اصلی جایی است که شما وظیفه دارید سر را از باطل جدا کنید ، حق را از نادرست تشخیص دهید ، دروغ را از سوگند درک کنید ، و سخنان و اسناد حزب را رعایت کنید تا به درستی عمل نکند. زیرا اشتباه و غلط درست نمی شود .. بیشتر کارهای دنیا ساده ترین کار در اطراف ما هستند.

من دوست ندارم با ذکر رنج این حرفه زیبا عزیزان شما را تلخ کنم. با گذشت زمان ، شما بسیار خواهید شنید که در این هنر شریف دفاع از حق و مبارزه با بی عدالتی چه باید کرد و چه نباید کرد ، و من و شما مجبوریم این ویژگی ها را آراسته کنیم ، و امیدوارم شما به بهترین نحو به آنها برسید. به یا حق / استقبال از وکلای جدید

*وکیل

دکمه بازگشت به بالا