عمومی

روایتی تازه از محمود احمدی‌نژاد

“یک مأمور زنجیره داغ صندلی داغ به احمدی نژاد گفت که رفتار او در تهران کاملاً پوپولیستی است و هدف او فقط انتخابات آینده ریاست جمهوری (سال 2005) است.” احمدی نژاد بسیار تنش زده و نفرین شده است!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، محمد مهاجری ، فعال سیاسی اصولگرا ، خاطره حضور محمود احمدی نژاد در یک برنامه تلویزیونی در سال 2004 را بازگو کرد.

وی در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود قرار گرفت ، نوشت: “آقی” ، آقای احمدی نژاد یک روز در پاییز سال 2004 هنگامی که شهردار تهران بود به استودیوی Hot Seat آمد ، با همان ژاکتی که آن روزها با مارک بود. پخش این برنامه مجاز نبود. بارها با نظر خود ویرایش شد و در نهایت رد شد. خوب کار نکرد چون هنگام ضبط برنامه اصلاً راحت نبود. لرزش های مکرر در دست و پایش نشان می داد که او از چیزی رنج می برد. یک اتفاق پس از ضبط نمایش رخ داد که به نظر شگفت انگیز می رسید.

آقای احمدی نژاد از ابتدای کار خود به عنوان شهردار بسیار پوپولیست بود و همیشه سعی در داشتن چهره ای خندان داشت اما در استودیو ، طی گفتگوی دو طرفه با مشتری مجتمع صندلی داغ ، اعصاب خود را از دست داد. این شخص به احمدی نژاد گفت: “رفتاری که شما در تهران انجام می دهید کاملاً پوپولیستی است و هدف آن فقط انتخابات بعدی ریاست جمهوری (2005) است. احمدی نژاد بسیار عصبی و نفرین شده است!” حال بدی را که بعداً درباره او شنیدم دیدم که روز

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا