اقتصادی

درخواست برای افزایش قیمت بلیت قطار ۱۴۰۰

رئیس فدراسیون شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: “با توجه به بزرگی مشکلاتی که این صنعت در سال های گذشته با آن روبرو بود ، کرونا شدت این مشکلات را بیشتر کرد و دولت به ما کمکی نکرد. ما برای بعدی درخواست می کنیم سال ” قیمت بلیط قطار افزایش می یابد.

محمد رجبی در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: “به دنبال مشکلات و مشکلاتی که صنعت راه آهن به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا درگیر بوده است ، با توجه به اینکه دولت هیچ کمکی به این صنعت نکرده است ، بنابراین دور ، قیمت ها به زودی افزایش می یابد. ” ما برای بلیط قطار اقدام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد ، “در شرایطی که قیمت ها افزایش یافته است ، هزینه های صنعت تعداد مشخصی را نشان می دهد ، بسیاری از نیازهای ما مانند روغن موتور داخلی بیش از سه برابر شده است ، و کالاهایی که مستقیماً با دلار مرتبط هستند با رشد همان مقدار. “افزایش قیمت بلیط قطار غیرممکن است ، زیرا تنها منبع درآمد صنعت ریلی فروش بلیط است.

و رئیس فدراسیون شرکتهای حمل و نقل ریلی ادامه داد: “البته امکان ایجاد تسهیلات برای عدم افزایش قیمت بلیط قطار وجود دارد ، به طوری که صنایع ریلی که بیشترین آسیب را در هنگام شیوع ویروس کرونا متحمل شده اند انتقادات مکرر مقامات ذی صلاح در مورد اعمال دقیق پروتکل های بهداشتی. “به لبه توقف فعالیت نرسید.

رجبی اظهار داشت: دولت می تواند مابه التفاوت را از طرق مختلف پرداخت كند اما اگر یك سال پس از شیوع ویروس هزینه شريان كرونر به ما پرداخت نشود و برخی از مدیران از رعایت قانون خودداری كنند ، می توان پس انداز كرد؟ آیا دولت امیدوار بود منابع مالی بدست آورد؟

وی افزود: “بهتر است قیمت ها آزاد شود تا بازار از طریق عرضه و تقاضا کنترل شود.” در حالی که هزینه هایی مانند دستمزد در سال جاری افزایش یافته است ، یک حرکت کوته فکرانه از افزایش قیمت قطار جلوگیری کرده است. از آنجا که خطر جدی برای بخش ریلی مسافر و احتمال صرف نوروز 1400 بدون افزایش قیمت وجود دارد ، اما نگرانی های جدی وجود دارد که بخش راه آهن برای سالهای 1400 و 1401 به منابع مالی جدی نیاز دارد و این صنعت منابع دیگری نیز دارد افزایش قیمت بلیط قطار.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا