ورزشی

در جهان‌بین از بازیکنان بومی و آتیه‌سازان استفاده می‌کنیم

خسروی: در جهانبین از بازیکنان بومی و آینده دار استفاده می کنیم

سرمربی تیم والیبال بانوان جهان بین شارمهال گفت: برای حضور در مسابقات لیگ برتر از بازیکنان کاملا بومی و حتی بازیکنان آینده دار این تیم استفاده می کنیم.

به گزارش خبرگزاری دیباروز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم مسابقات والیبال برترین های بانوان باشگاه های ایران طی روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 21 دی ماه با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد. شهرها. از تهران (دو سالن)، شهرکرد و رفسنجان و این هفته سریک گنبد جهانبین به مصاف شرمهل رفت و 3 بر صفر پیروز شد.

صبا خسروی مربی جهانبین پس از پایان بازی گفت: این برد را به تیم خوب سیریک تبریک می گویم. دو تیم امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در ابتدای ست سوم تیم ما وضعیت بهتری داشت.

وی افزود: با وجود اینکه بازیکنان جهانبین از ابتدای فصل به دلایل مختلف دچار مصدومیت های زیادی شده اند و به دلیل سرمای شدید در شهرکرد این روزها کل تیم سرما خورده اند اما به هر حال بازیکنان تلاش خود را انجام دادند. بهتر است عملکرد بهتری داشته باشم و با توجه به شرایط، از عملکرد تیم راضی هستم.

این سرمربی با تاکید بر استفاده از بازیکنان بومی در تیم جهانبین گفت: کمترین تیم لیگ این کار را انجام می دهد در حالی که ما در ترکیب از بازیکنان کاملا بومی و حتی آینده دار (تینا حیدری) استفاده کردیم.

انتهای نامه





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس امتیاز به f رای داد رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا