اجتماعی

در گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم/ تسریع در روند صدور اسناد علوی

دیباروز/ گیلان رئیس بنیاد مستضعفان با قدردانی از عملکرد جهادی نماینده عالی دولت در گیلان در سال گذشته گفت: در استان گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم و به همین منظور زمین های بنیاد مستضعفان گیلان برای مسکن آنلاین در نظر گرفته شده است. دولت برای ساخت مسکن ملی

آقای پرویز فتاح در جلسه بررسی مسائل اقتصادی گیلان گفت: بنیاد مصطفی(ص) در راستای شعار دولت برای ساخت مسکن ملی بخشی از زمین های خود را در اختیار دولت قرار داده است. دولت تصمیم گرفت به سرعت در مورد ساخت مسکن ملی بحث کند، اما ما نگران هستیم که در برخی استان ها این اتفاق نیفتد.

وی با قدردانی از عملکرد جهادی نماینده عالی دولت در گیلان در سال گذشته گفت: در استان گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم و به همین منظور زمین های بنیاد مصطفی در گیلان در اختیار دولت قرار گرفت. فرماندار دارم برای ساخت مسکن ملی حتما موضوع مسکن ملی را به بهترین نحو در استان گیلان اجرا خواهد کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: 20 هزار متر مربع زمین متعلق به عمران مسکن الشمالی در رشت در اختیار استانداری گیلان قرار می دهیم که به توسعه در حوزه مسکن و اقتصاد کمک می کند.

فتاحی با اشاره به شناسایی منطقه هدف در استان گیلان به منظور محرومیت زدایی گفت: با همکاری دولت در استان گیلان و مسئولان منطقه ای یکی از شهرستان های این استان به عنوان نقطه هدف و با تصویب فرماندار آن منطقه اقدامات مهمی از جمله محرومیت زدایی با مشارکت بنیاد مستضعفان انجام می شود.

وی بر تسریع در روند صدور اسناد علوی در گیلان تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر برخی از مشکلات صدور اسناد علوی از سوی بنیاد مستضعفین در کشور برطرف شده و صدور اسناد علوی در گیلان در حال انجام است. به سرعت انجام شد.

رئیس بنیاد مستضعفان مشارکت این نهاد در برخی پروژه های عمرانی و اقتصادی را منوط به کار کارشناسان دانست و افزود: بنیاد مصطفی(ص) استانداری گیلان را در تامین زمین برای فعالیت های اقتصادی، کشاورزی و آبزی پروری یاری می رساند.

فتاح از اختصاص 10 هزار سهم مسکن به محرومان کمیته امداد توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: سهم استان گیلان در این زمینه 130 واحد مسکونی است که بسیار کم است، بنابراین در تلاش هستیم تا سهم را افزایش دهیم. گیلان. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا