عمومی

دفاع مقدس تبلور تمام عیار افتخارات جمهوری اسلامی ایران است

بر اساس پایگاه داده شبکه خبری ،

بر اساس پایگاه داده وزارت کشور ؛ وزیر کشور احمد وحیدی در پیامی به مردم ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: «تجربه دفاع مقدس ثابت کرده است که این تنها راه مقابله با حملات و فشارهای دشمنان و مخالفان در زمینه های مختلف است. زمینه ها ، از جمله تحریم های ناعادلانه و غیرقانونی ، مقاومت و تکیه بر قابلیت ها و قابلیت های بزرگ کشور است. مردم و جوانان عزیز هستند.

متن کامل پیام وزیر کشور ، جانشین فرمانده کل قوا در امور نیروی انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زیر آمده است:

“تاریخ افتخارآفرین انقلاب اسلامی که به لطف و توفیق خداوند به آن دست یافت و امید ، مبارزه و استقامت فرزندان آگاه ملت اسلامی که به دنبال استقلال و آزادی هستند ، مملو از افتخاراتی است که دفاع مقدس یک نشانه کامل است. البته دفاع مقدس فقط یک میدان جنگ و یک مبارزه مسلحانه با جبهه متحد مستکبر نبود ، بلکه عرصه ای برای نشان دادن مقاومت و عشق به ملت بزرگ ، تبلور ایمان و معنویت و پیروزی حقیقت بر باطل

فرهنگ ساختن تمدن در دفاع مقدس که عرصه حضور همه بزرگواران و افتخارات همه اقوام و مذاهب بود ، ثابت کرد که با اراده ، عزم ، ایمان و اعتقاد به مشروعیت وعده های محکم ، تخلف ناپذیر و قوی الهی. با اعتماد صادقانه به بینش و بینش معنوی ، سیستم شجاع در عرصه های سرنوشت ساز می تواند دشمن را با حداقل امکانات تحقیر کند ، دشمن مجهز به جدیدترین سلاح ها ، زرادخانه ها و امکانات ، و رژیم شیطانی سلطه را می توان با اشتیاق و معنویت مورد اهانت قرار داد. از جوانان آزادیخواه تشنه مقاومت و ثبات.

دفاع مقدس ، ایثار و فداکاری مردم عزیز و جوانان غیوری که با تمام فروتنی و اخلاص جان خود را فدا کردند و لحظه ای در دفاع از آرمان های انقلاب و پاسداری از مرزهای میهن تردید نکردند ، مقدس ثابت شد این تنها راه مقابله با حملات و فشارهای دشمنان است ، مخالفان در زمینه های مختلف اعم از تحریم های ناعادلانه و غیرقانونی ، ایستاده ، مقاومت کرده و بر توانمندی ها و قابلیت های بزرگ و مهم میهن ، مردم و جوانان عزیز تکیه می کنند. به

من به همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی سلام می کنم و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را در حضور حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا تقدیر می کنم. و یادبود هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران. تبریک به آزاد شدگان ، به ویژه همکاران عزیز عصارگر در خانواده بزرگ وزارت کشور ، از جمله ستاد ، سازمانهای وابسته ، استانها و استانها. و استانها ، روستاها و شهرداریها ، به یاد امام شهیدی که شهیدش بود و همچنین گرامی داشت شاهزاده قلبها ، بقایای دوران طلایی پاک و صادقانه و دفاع مقدس ابدی شهید حاج قاسم سلیمانی.

احمد وحیدی / وزیر کشور »

دکمه بازگشت به بالا