ورزشی

راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی سمای بیرجند

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه دانشکده مرکزی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به نام دانشجوی زنده یاد امیر محمد صدیق پور، برای این دانشجو به خاطر زحمات ارزنده خانواده محترم سیدیک پور در صرفه جویی بخش زیادی از هزینه های تجهیز این آزمایشگاه آرزوی رحمت واسعه و مغفرت دارد. تلاش معاون سما و مسئولان مربوطه.


بیشتر بخوانید:

ارائه خدمات در بیش از 140 کارخانه و کارگاه در خراسان جنوبی


وی دانش آموزان امروز را آینده سازان کشور دانست و گفت: باید قدردان این سرمایه گذاری های ارزشمند باشیم.

راه اندازی آزمایشگاه مرکزی سما برگند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان جنوبی و بیرجند با تقدیر از استعداد و هوش دانشجویان بورگاندی گفت: باید تلاش کنیم تا این استعدادها را شکوفا کنیم و به خوبی هدایت کنیم.

هاشمی با اشاره به تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در رویکرد جدید دانشگاه بر روی فعالیت های مهارتی و مهارتی تمرکز خواهد کرد. دانش محور اهمیت بیشتری پیدا کرده و رسالت رشته دانشگاهی به آموزش عمومی و مهارتی تبدیل شده است.

عطاءالله اژدری معاون آموزش عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد برجند نیز در این مراسم به بیان فاجعه درگذشت یک دانش آموز فداکار و تلاشگر در مدارس سما بر اثر بیماری پرداخت و گفت: مرکز را فراهم کردند، با تشکر از شما. و من از آن قدردانی می کنم.

راه اندازی آزمایشگاه مرکزی سما برگند

وی با اشاره به رشد بیش از 60 درصدی دانش آموزان سما در بیرجند گفت: برای ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس سخت تلاش می کنیم و خوشبختانه موفقیت های ارزنده ای کسب کرده ایم.

به گزارش آنا، در این مراسم سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از واحدهای مختلف مدارس سما بازدید و از زحمات همکاران مجموعه و خانواده صدی کوپور قدردانی کرد.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا