عمومی

رای به شخصیتی در تراز انقلاب امید به آینده ای روشن است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی طارتی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: ایران در آستانه یک تحول بزرگ قرار دارد و شکی نیست که نقش نیروهای انقلابی می تواند زمینه را برای رسیدن به قدرت دولت اسلامی و خلاص شدن از شر دستگاه های قدیمی ، دولتهای خسته و ترسناک غرب. “

وی افزود: “مردم خوزستان سالهاست که می توانند ادای احترام به انقلاب کنند و اکنون با حضور خود در پای صندوق های رای 19 ژوئن می توانند در حماسه تاریخی شرکت کنند.”

سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان اظهار داشت: با انتخاب گزینه منطقه ای ، انقلابی و جهادی ، مردم عادل ، شجاع ، مبارزه با فساد و فساد ، دارای سوابق اداری م ،ثر و شخصیتی جامع و درخشان خواهند بود. در سطح انقلاب اسلامی ، آیت الله ابراهیم رئیسی امیدوار است که آینده ای روشن را رقم بزند.

وی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان مردم را به حضور در پای صندوق های رأی فرا می خواند و قطعاً حضور پر رنگ و مشارکت مردمی در انتخابات مشت محکمی در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم است. بین المللی و ضد انقلاب خواهند کرد. البته انتخاب رئیس دولت می تواند گام دوم انقلاب در تحقق الزامات شکل گیری تمدن جدید اسلامی باشد.

الطارتی افزود: “با توجه به حلقه گسترده نیروهای متعهد به انقلاب اسلامی از سوی نامزدهای شورای اسلامی شهر و شورای ائتلاف استانداری ، با تأکید بر رعایت ضوابط و معیارها و توجه به اولویت ها و حساسیت های مربوط به از میان نامزدها ، وی در هیچ شهری ، از جمله اهواز ، دخالت نمی کند. “شورای شهر به طور مستقل و براساس فرایندهایی که از طریق تحقیقات میدانی و مکانیزم های انتخاب خاص مورد تأکید قرار گرفته است ، مسئولیت آنها را بر عهده می گیرد.

سخنگوی شورای نیروهای انقلابی خوزستان گفت: واضح است که با وجود استعدادهای شایسته و نیروهای انقلابی فراوان ، این کار بسیار دشوار و دشوار است و این روند بدون نقص و اشتباه نخواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا