اقتصادی

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

مدیر شبکه رادیو اقتصاد گفت: “تقاضای عمومی و آگاهی عمومی از مسائل اقتصادی باید تقویت شود.”

در آستانه چهاردهمین سالگرد تأسیس رادیو الاتحاد ، محمدرضا مهدیار اسماعیلی ، مدیر رادیو اقتصاد با اشاره به خدماتی که رسانه ها به ویژه رادیو می توانند به مردم ارائه دهند ، اظهار داشت: ارائه خدمات.
وی افزود: همه مردم قادر خواهند بود از امکانات رسانه ملی استفاده کنند و ما به عنوان رسانه وظیفه داریم نیازهای آنها را برطرف کنیم.
و مهدیار اسماعیلی ادامه داد: رسانه ها باید از مسئولان به زبان مردم مطالبه کنند و با شفافیت به مردم پاسخ و راه حل ارائه دهند و این مستلزم حفظ سطح تقاضا و آگاهی عمومی به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی در کشور است. کشور و تقویت آنها

و اسماعیلی ادامه داد: تقاضای مناسب زمانی شکل می گیرد که آگاهی مناسب وجود داشته باشد ، در غیر این صورت در نهایت نمی توانیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

وی افزود: همبستگی ، صمیمیت و یکپارچگی بین مردم و رسانه ها باعث می شود سطح رسانه ها و آگاهی اقتصادی عمومی افزایش یابد و مردم در یک جامعه دموکراتیک بر اساس منافع خود در یک فرایند صحیح و منطقی خواسته های خود را به مقامات ارائه دهند. . “کاردن.
مدیر رادیو اقتصاد می گوید: در صورت وقوع این رویداد ، رادیو اقتصاد به عنوان نماینده در این زمینه و تسهیل کننده امور می تواند نقش خود را بهتر بازی کرده و نقش بهتری در همراهی مردم و مسئولان داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه “نهج” که مسائل مهم روز را تحلیل می کند ، گفت: برنامه “نهج” به وضوح نشان داد که رادیو اقتصاد توانست پل خوبی بین مردم و مسئولان باشد. این برنامه میزبان ایالت است مقامات و مدیران هر شب ، و با حضور در این برنامه ، ظاهر می شوند آنها از طریق این آنتن به خواسته های مردم پاسخ می دهند ، که قابل ستایش است.
وی ادامه داد: “ما بارها با طرح یک موضوع مهم در کشورمان شاهد حضور 5 تا 6 وزیر در این برنامه بوده ایم و واضح است که رابطه مردم و مسئولان در این برنامه به طور کامل و حول ساعت در بالاترین سطح. “

مدیر رادیو اقتصاد در خاتمه گفت: مسئولان متوجه می شوند که در صورت عدم پاسخگویی یا بی تفاوتی نسبت به مردم ، ناآرامی های اجتماعی در بین علاقه مندان رخ می دهد ، بنابراین به هرگونه فراخوانی برای پاسخگویی پاسخ می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا