رنگ روسری برای پوست سبزه

وقتی نوبت به می رسد این را در نظر بگیرید که قبل از اینکه یه روسری یا شال با لباس هاتان هماهنگ باشد باید به رنگ پوست صورت تان بیاید. روسری و شال نزدیک ترین بخش لباس به صورت شماست و اگر آن را درست انتخاب کنید بازتاب رنگش حتی می تواند به زیباتر شدن پوست تان کمک کند.

اگر نمی دانید تنالیته ی رنگی پوست صورت تان در طیف سرد تا گرم کجا قرار دارد از آزمایش دستبند طلایی استفاده کنید. برای خواندن جزئیات بیشتر را بخوانید.

کدام شال و روسری به پوست سبزه و گندمی می آید؟

در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که اگر رنگ پوست مان سبزه است چه شال و روسری ای می توانیم استفاده کنیم.

نکته ای که نباید از آن غافل شوید این است که با انتخاب هر رنگ برای شال یا مینی اسکارف که به صورت تان نزدیک تر است، می توانید کاری کنید که پوست تان روشن تر یا تیره تر به نظر برسد.

در انتخاب شال و روسری برای رنگ پوست سبزه و گندمی رنگ های مناسب عبارتند از: سفید، صورتی، لیمویی، نارنجی، زرد، آبی کاربنی و بنفش

البته از رنگ کرم نسکافه ای و طیف خاکی هم غافل نشوید. البته این رنگ ها خنثی هستند و به همه می آیند ولی برای خانم هایی که رنگ پوست سبزه ای دارند نتیجه فوق العاده است.

یک رنگ فوق العاده دیگر برای خانم هایی که پوست گندمی دارند سبز زیتونی است:

شال و روسری مناسب پوست سبزه

پوست سبزه دو نوع است. یکی پوست سبزه متوسط و گندمی و دوم پوست سبزه تیره. اگر پوست تان نه خیلی روشن و نه خیلی تیره  است دست تان خیلی بازتر است. مثلا می توانید سراغ رنگ های سبز یا آجری روشن بروید. روسری هایی با پارچه ی براق در تناژ رنگی سرمه ای یا زرشکی هم انتخاب های مناسبی هستند.

نکته مهم: رنگ شال روشن می تواند پوست سبزه یا گندمی را روشن تر نشان بدهد در حالی که رنگ های تیره تر ظاهر این مدل پوست را به سمت تیره تر متمایل می کند. البته رنگ های سفید و مشکی را هم حتما امتحان کنید. چون پوست سبزه را زیباتر نشان می دهند.

از کجا شال و روسری رنگ دلخواه مان را بخریم؟

در فروشگاه کاشانه تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. اگر قصد یا تک رنگ دارید هر رنگی که بخواهید در انبار فروشگاه کاشانه موجود است. اگر باز هم تردید دارید که شال یا به رنگ پوست تان می آید یا نه این نکته را در نظر داشته باشید که: تمام شال و روسری های به رنگ خنثی به همه نوع پوستی می آید. رنگ های خنثی عبارت اند از: بژ، سفید، مشکی، رنگ های نود، قهوه ای، نقره ای، طلایی. در راهنمای به طور کامل در مورد رنگ های خنثی صحبت کرده ایم.

آخرین شال های تک رنگ شارژ شده در انبار فروشگاه کاشانه

شال و روسری های موجود در انبار فروشگاه کاشانه بسیار شیک و با کیفیت است. قیمت شال و روسری های کاشانه با توجه به کیفیت و لطافتی که دارند بسیار مناسب است و در طرح ارسال رایگان همه سفارش های بالای 150 هزار تومان فروشگاه کاشانه می توانید بدون پرداخت پول اضافی بابت هزینه ارسال چند رنگ شال و روسری جذاب را سفارش داده و درب منزل تحوی

 

دکمه بازگشت به بالا