فرهنگ و هنربرترین های کسب و کار

 فرایند چاپ شال و روسری به روش سابلیمیشن

چاپ شال و روسری

حتما برای شما هم جالب است که بدانید این همه شال و روسری که بر سر خانم ها در خیابان می‌بینید ، چطور تهیه شده و چطور این همه طرح های مختلف وجود دارد. همیشه صنعت شال و روسری در کشور های اسلامی رونق خوبی داشته و شال و روسری درست مانند لباس و شلوار یک کالای پراستفاده و محبوب است. از روی این حساب شاید شما هم قصد داشته باشید وارد این صنعت پرسود شوید یا حداقل از چگونگی فرایند چاپ شال و روسری آگاه شوید. در این مقاله به طور کامل توضیح خواهیم داد که فرایند چاپ شال و روسری از 0 تا 100 به چه صورت می‌باشد.پس در ادامه به ما همراه باشید.

چاپ شال و روسری از گذشته تا به امروز

فرایند چاپ شال و روسری از گذشته تا به امروز مانند هر چیز دیگری تغیرات بسیار زیادی داشته است.چندین سال قبل برای چاپ شال و روسری از چاپ های دستی استفاده میکردند.به همین منظور قالب چاپ های شال و روسری به صورت کاملا ساده و تک رنگ انجام میشد و طرح چشمگیری در این محصول وجود نداشت. اما با گذشت زمان و به روی کار آمدن چاپ دیجیتال در صنعت چاپ تحول عظیمی صورت گرفت. در این نوع چاپ تمام فرایند چاپ به صورت دیجیتالی می‌باشد. شما طرح دلخواه خود را انتخاب میکنید و این طرح توسط یک کامپیوتر به چاپگر منتقل میشود. به همین سادگی. دیگر خبری از کارهای دستی نیست و تمام پروسه توسط دستگاه به صورت خودکار انجام می‌شود.

 فرایند چاپ شال و روسری به روش سابلیمیشن

فرایند چاپ شال و روسری به طورکلی به  این صورت است که: 1.ابتدا طرح دلخواه توسط شما انتخاب میشود. 2.طرح انتخاب شده شما توسط دستگاه پلاتر بر روی کاغذ مخصوص شال و روسری چاپ میشود. 3.کاغذ طرح دار که به اصطلاح به آن (پلات) میگویند، توسط دستگاه چاپ پارچه (کلندر) به روی پارچه انتقال داده میشود. 4.در مرحله آخر پارچه های طرح دار شما به خیاطی رفته و تبدیل به شال و روسری میشود که میخواستید.

سفارش چاپ شال و روسری

برای چاپ شال و روسری شما میتوانید به دو روش اقدام کنید.  1.اگر سرمایه کافی برای را‌ه اندازی یک کارگاه را دارید شما باید دستگاه های چاپ پارچه را خریداری کرده و طبق مراحل بالا عمل کنید. 2.شما میتوانید سفارش چاپ شال و روسری خود را به یک چاپخانه بسپارید و تمام مراحل چاپی که در بالا ذکر شده است توسط چاپخانه انجام میشود و شما تنها هزینه خدمات چاپ را پرداخت خواهید کرد. قطعا برای همه امکان پذیر نمی‌باشد که یک کارگاه یا چاپخانه داشته باشند و گاها برای کسانی که تازه میخواهند وارد این صنعت شوند و مشتریان آنها محدود می‌باشد،بصرفه نمیباشد که کارگاه راه‌اندازی کنند. به همین دلیل پیشنهاد میشود که برای کسانی که تجربه چندین ساله در این عرصه ندارند یا سرمایه آن ها کم تر است، سفارشات چاپ خود را به یک چاخانه که خدمات چاپ شال و روسری را انجام میدهد بسپارند. در این صورت هزینه های حاکی از چاپ شال و روسری بسیار پایین می‌آید و میتوانید چاپی ارزان داشته باشید. اگر قصد سفارش چاپ شال و روسری را دارید و به دنبال وارد شدن به این صنعت پرطرفدار هستید ما به شما پیشنهاد میکنیم خدمات چاپ شال و روسری  چاپخانه پی‌بی‌چاپ را امتحان کنید.

دکمه بازگشت به بالا