استان ها

سیستم دفاعی‌مان بهم ریخت – دیباروز

دیباروز/اصفهان سرمربی تیم هندبال شاملی کازرون گفت: در دقیقه یک یا دو بازی یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما کارت قرمز گرفت و از بازی خارج شد و مجبورا سیستم دفاع‌مان بهم ریخت.

مسعود ظهرابی پس از شکست در دیدار روز چهارم رقابت‌های جام قهرمانی هندبال باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:می‌توانستیم در بازی امروز پیروز شویم، اما متاسفانه در دقیقه یک یا دو بازی یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما کارت قرمز گرفت و از بازی خارج شد تا مجبورا سیستم دفاع‌مان بهم ریخت. به بازیکنانم افتخار می‌کنم و واقعا گل کاشتند.

وی افزود: نیمه نخست ضدحمله‌های خیلی بدی خوردیم و اشتباهات فردی بالایی داشتیم. خداراشکر در نیمه دوم بهتر بودیم و چیزی که خواستیم را انجام دادند.

سرهنگ چنگیز مسیب‌زاده، مدیرعامل باشگاه نزاجا نیز پس از عدم صعود تیمش به نیمه‌نهایی، اظهار کرد: امروز متاسفانه با اختلاف ۳ گل بازی را واگذار کردیم. با وجود اینکه تیم حریف نایب قهرمان سال گذشته بود، بازیکنان تیم ما هم جنگیدند، اما ضریب اشتباهات تیم ما بالا بود.

او اضافه کرد: با وجود این ضریب اشتباهات در مقابل نایب قهرمان آسیا با این اختلاف خوب بود، نیمه دوم تیم ما خیلی خوب بود و برتر از حریف بود در هر صورت بازی را واگذار کردیم.

مسیب‌زاده همچنین ادامه داد: تیم‌مان باید امروز ریکاوری کند. برای بازی فردا شانس صعود به جمع چهار تیم را از دست دادیم، اما به‌عنوان تیم سوم برای جایگاه پنجم و ششم رقابت می‌کنیم.

الله‌کرم استکی، بازیکن شاملی نیز شروع‌شان را بد ارزیابی کرد و گفت: بازی را خیلی بد شروع کردیم و توپ‌های بدی را از دست دادیم. زمانی که به بازی برگشتیم، دیگر دیر شده بود.

او تصریح کرد: شانس صعود نداریم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازی آبرومندانه و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا