عمومی

شرکت در انتخابات قدرت ایران را در مجامع جهانی افزایش می‌دهد

با توجه به پایگاه داده شبکه خبری ،
سرتیپ امیر حاتمی ، در سخنانی با انتخابات 19 ژوئن ، ظهور اراده ملت ایران برای تعیین سرنوشت و نمادی از مردم سالاری دینی در رژیم اسلامی را توصیف کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اولویت اصلی امروز کشور را مشارکت حداکثری ، پرشور و گسترده همه اعضای ملت ، بدون توجه به جهت گیری ها و عقاید سیاسی دانست و افزود: هدف اول و آخر دشمنان این است که ملت ایران را ناامید کند. ” چشم اندازهای طولانی ملت ایران و در نتیجه راکد بودن انتخابات و تلاش گسترده برای کاهش حضور مردم در صندوق های رای گیری ، کشور را به چالش می کشد.

سرتیپ امیر حاتمی ضرورت مشارکت حداکثری همه اعضای ملت را با توجه به امنیت ملی ، قدرت و تقویت قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در صحنه های بین المللی و منطقه ای دانست و گفت: انقلاب اسلامی امروز در جریان است مسیر نبرد سرنوشت ساز (جنگ اراده ها) و دشمن در تلاش است ملت بزرگ ایران را بترساند و از طریق عملیات روانی ، جنگ نرم و جنگ شناختی و از طریق تمرکز فشارهای مختلف ، این کشور را منفعل کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر این نکته مهم تأکید کرد که پیشرفت عظیم معجزه آسا و استراتژیک ملت ایران ، به ویژه در زمینه صنایع دفاعی در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی ، تحت رژیم خصمانه اتفاق افتاد. و سخت ترین مجازات های سرکوبگرانه .. قطع روابط با رژیم استکباری نباید ما را خوشحال و مضطرب کند و این بدان معنی است که ما اصلاً از رژیم استکبار قدردانی نمی کنیم و خشونت و عشق آنها نمی تواند بر جهت و استراتژی انقلاب اسلامی ، فریبکار با بصیرت و هوشیاری لحظه را فراموش نمی کند.

سرتیپ حاتمی گفت: مشارکت مردم در انتخابات قدرت مذاکره ایران اسلامی را در صحنه های بین المللی و مجامع منطقه ای و بین المللی افزایش می دهد و اگر بخواهیم فشارهای اقتصادی شکننده بر مردم عزیزمان یعنی تحریم ها را برطرف کنیم. ، و معیشت مردم را تغییر دهیم ، ما باید حضور گسترده مردم در انتخابات را افزایش دهیم و حمایت میهن پرستانه از نظام محبوب اسلامی جهان را نشان دهیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه دفاع ما مردم اساسی است و حمایت مردمی از رژیم مهمترین ستون ملت است ، گفت: “حضور مردم و حضور پرشور مردم در انتخابات از مهمترین ارکان است. از حمایت مردمی ، شور و اشتیاق و حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده. “این عنوان ستون مهمی خواهد بود. برای دفاع از کشور و منبع قدرت نیروهای مسلح خواهد بود.

و در پایان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور گسترده تر در انتخابات مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران را فراخواند و بار دیگر اقتدار اسلامی ایران را به دشمنان رژیم اسلامی نشان داد ، و این بار با حضور هدفمند او ، اما مبحث مسلمانان و رهبر (مدظل اعلی) برگ زرین دیگری را در کتاب بزرگداشت ضخیم ایران قرار داد.

دکمه بازگشت به بالا