اقتصادی

صنایع تولید قطعات تا 12 آوریل 2009 بسته شد.


در پی درخواست و پیگیری هر دو انجمن صنفی تولید کنندگان برای بستن این صنایع و قطعات و خطوط تولید خودرو ، به منظور جلوگیری از شیوع جدید کرونا ویروس ، در نهایت توافق شد که تا 22 آوریل برای اجرای پروتکل های بهداشتی بسته شود. .

به گزارش دیباروز ، دو مورد از هفته گذشته انجمن تولید کنندگان و مجامع قطعات خودرو و همچنیننجمان یک نیروی محرک همگن و تولیدکننده قطعات استآنها از وزیر صمت ، وزیر بهداشت ، استاندار تهران و رئیس ستاد ویروس كرونا خواستند كه همه خطوط تولید را در اوایل ماه مه خاموش كند تا از شیوع بیشتر ویروس كرونا جلوگیری شود.

در نتیجه ، سعید نامکی ، وزیر بهداشت ، دیروز در نامه‌ای به رئیس جمهور اعلام کرد که متأسفانه معاون وزیر سکوت اخیراً از سوی وزیر سکوت بدون اطلاع ستاد تاج ، از اسامی همه استانها خبر داده است. “کلیه مشاغل و مراکز تجاری با نقش ، مسئولیت و جایگاه ستاد ملی تاجگذاری مغایر است.”

وی با تأکید بر اعتقاد شدید وزارت و وزارت کشور و سایر شرکا در کمک به کاهش اثرات اپیدمیولوژیک کرونا بر اقتصاد کشور و تدوین پروتکل برای بازگشایی فعالیت های اقتصادی با اولویت ویژه ، وی هشدار داد: “هرگونه تصمیم آتش سوزی توسط بخشی از هر آژانس دولتی “غیر دولتی ، مذهبی ، فرهنگی و غیره که تصویب نشده است ، شعله های آن به سرعت در سیستم سلامت و متعاقباً به اقتصاد کشور پخش می شود.”

سرانجام پس از مکاتبات با مسئولان کشور در خصوص پیشنهادات دو انجمن همگن نیروی محرکه و تولید قطعات و همچنین انجمن تولید کنندگان اتوپارتها و مجامع ، برای جلوگیری از شیوع بیشتر تاجی ویروس در صنعت از شرکت های تولیدی و تولید قطعات در کشور ، نتایج مذاکرات با شرکت های خودروسازی و صندلی تاج استانی خصوصاً در استان تهران به شرح زیر است:

وی ادامه داد: از فردا تا جمعه هفته آینده (از 16 تا 22 فروردین ماه سال جاری) فعالیت تولید کنندگان قطعات برای اجرای اجرای پروتکل های بهداشتی در خطوط تولید قطعات تولیدی ، از بنابراین انجمن های کلیه تولید کنندگان مؤلفه آن طی هفته آینده خواستار اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیری در خطوط تولید و میزان مشارکت شدند ، به طوری که بنا به درخواست خدای متعال تولید محصولات زنجیره تأمین زنجیره تأمین کشور با ظرفیت کامل و رعایت کلیه شرایط و نکات بهداشتی.

گفتنی است ، تولید کنندگان قطعات متعهد و اختصاصی وظیفه خود را می دانند در سال “پرش تولید” تمام تلاش خود را انجام دهند تا مطابق با منوهای مقام معظم رهبری ، تولید از دست رفته طی هفته ها را جبران کنند. در ابتدای سال علاوه بر دستیابی به برنامه کلان تولید ، خودروسازان قادر خواهند بود امسال رکورد جدیدی را با یاری خداوند تعیین کنند. “

کپی های این اطلاعیه به مدیرعامل شرکتهای ایران خودرو و سایپا و همچنین مدیران شرکتهای ساپکو ، سازه گستر و مگا موتور ارسال شده است.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا