عمومی

ضرورت جذب نگاه حمایتی دولت به کشاورز گیلانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام محمدی صفر عصر پنجشنبه در کنفرانس متشکرم ولسوالی گفت: در مسیر توسعه متشکرم به دلیل مجاورت با دیلمان، صاحب تمدن است.

رودزر و امیدوارم این شهرستان قطب تولید در زمینه فندق و گل گاوزبان است، وی در مجلس گفت: دولت باید از نظر صنایع دستی، گمرکی، اقلیمی و منابع طبیعی روی این مناطق تمرکز کند.

حجت الاسلام صفر وی با اشاره به اینکه در دولت بر سر منابع طبیعی چانه زنی های زیادی صورت گرفت، گفت: با وجود اینکه نگاه دولت به این مناطق مثبت است، اما حجم کارهای انجام شده در این شهرستان قانع کننده نبود.

وی به حوزه منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: باید برای حفاظت و توسعه اراضی ملی چشم انداز همزمان داشته باشیم و نگاه پلیسی به برخی نهادها اعمال نشود.

رودزر و امیدوارم وی با تاکید بر حمایت بخش خصوصی و سرمایه گذاران در مجلس گفت: بسیاری از سرمایه گذاران جرات ریسک و سرمایه گذاری در گیلان را ندارند.

حجت الاسلام صفر وی با اشاره به اینکه چتر حمایتی دولت برای مزارع بسیار ضعیف است، افزود: حمایت حداقلی از مزارع انجام می شود در حالی که این نگاه باید در گیلان تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: 85 درصد آجیل ژلان در متشکرم وی افزود: متاسفانه هنوز استعدادهای این منطقه شناسایی نشده است و دولت باید نگاه حمایتی به این منطقه داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا